کد خبر: ۷۲۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 04 March 2019
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 25 درصد ازدواج‌های این استان در سال 96 منجر به طلاق شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا، علی محمدی در نشست شورای راهبردی جمعیت استان افزود: مهمترین چالش‌های جمعیتی این استان توزیع نامناسب جمعیت در فضای جغرافیایی استان است.
وی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از جوان ترین استانهای کشور است و با افزایش جمعیت فعال و نرخ بیکاری مواجه شده است.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت طلاق در سطح استان خاطرنشان کرد: 10سال پیش به ازای هر 10 ازدواج در استان تنها یک مورد طلاق داشته ایم اما در سال 96 به ازای هر 10 ازدواج 4 مورد به طلاق منجر شده است.
محمدی تصریح کرد: براساس این آمار حدود 25 درصد ازدواج‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 منجر به طلاق شده که این وضعیت موضوعی جدی است.
وی در خصوص وضعیت مهاجرت در استان گفت: مهاجرت از روستا به شهر داریم، بیشترین نرخ رشد مهاجرت استان مربوط به شهرستان بویراحمد است بطوریکه در 6 ماهه امسال 30هزار نفر به این شهرستان مهاجرت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار