در گفتگو با تابناک
شجاعی گفت: کمیته امدادممبی توانسته است در سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۱۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و معرفی و اموزش ۱۹۰ کار اموز در زمینه های کشاورزی و پایدارسازی، پرورش شتر مرغ و زنبور عسل، قالیبافی، خیاطی و ارایشگری و .. اقدام نماید.
کد خبر: ۷۲۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 05 March 2019
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری یک طرح کشاورزی با ارزش تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون ریال به صورت نمادین و باحضور بخشدار و سایر مسولان توسط کمیته امداد ممبی اجرا گردید.
در این برنامه رئیس کمیته امداد ممبی ضمن ارائه گزارش عملکرد و خدمات و تسهیلات پرداختی واحد اشتغال به مددجویان و مردم این حوزه در خصوص توانمندسازی و اهمیت ایجاد کارو مقوله کارآفرینی در امداد پرداخت و تلاش تمامی مسولان و ادارات را درجهت یاری رساند جهت نیل به این هدف خواستارشد.
شجاعی گفت: امدادممبی توانسته است در سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۱۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و معرفی و اموزش ۱۹۰ کار اموز در زمینه های کشاورزی و پایدارسازی، پرورش شتر مرغ و زنبور عسل، قالیبافی، خیاطی و ارایشگری و .. اقدام نماید.
وی درادامه تعداد ۱۲ نفر کاریابی معرفی شده به شرکت ها و سازمان ها، تعداد ۱۳۲ خانوار مجری طرح برخوردار از بیمه تامین اجتماعی، تعداد بیش از ۱۵۰۰ بازدید فنی و میدانی و تعداد ۲۲ خانوار توانمند شده از دیگر خدمات واحد اشتعال این اداره تا انتهای سال ۱۳۹۷ می باشد
در ادامه این برنامه به مناسبت تقارن هفته احسان نیکوکاری با هفته منابع طبیعی و ابخیزداری تعدادی نهال توسط پرسنل کمیته امداد کاشت گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار