کد خبر: ۷۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 04 March 2019
شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه با کمبود منابع مالی روبه‌رو هستیم، گفت: برای انجام هر کاری در حوزه امور شهری باید پول هزینه شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، نستهن مقدم بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قیمت تمام شده خدمات در برخی حوزه‌ها تا 300 درصد افزایش پیدا کرده و این در حالی است که افزایش اعتبارات شهرداری‌ها محقق نشده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد خدمات نوروزی شهرداری‌ها با توجه به در پیش بودن ایام نوروز فعال شده است، افزود: گرچه خدمات دهی شهرداری‌ها معطوف به زمان خاصی نیست اما در ایام نوروز خدمات دهی به شکل برجسته و محسوس‌تری داریم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای خدمات دهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، افزود: پاکسازی مسیرها، زیباسازی، بهسازی و ارتقای تجهیزات خدماتی در دستور کار است.
مقدم با تاکید بر ضرورت تجهیز آتش نشانی‌های 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: امکانات این حوزه در شهرهای استان به شکل حداقلی است.
نماینده شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به نزدیک شده به فصل بهار و ورود گردشگران دستگاه‌های خدمات رسان حفاری نکنند.
مقدم تصریح کرد: با وجود کمبود منابع مالی و محدودیت‌های اعتباری 40 پروژه عمران شهری با اعتباری افزون بر 70 میلیارد تومان رد سطح شهر یاسوج در دست اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار