کد خبر: ۷۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 04 March 2019
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ میلیارد تومان از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای مطالعه، خرید زمین و احداث باند اضطراری امداد و فرودگاه دهدشت اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، وحید محمدی تبار در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در تابستان امسال برای جلوگیری از آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان سنگ تمام گذاشتیم به گونه ای که شاهد کاهش آتش سوزی ها بودیم.
همچنین مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به دخالت‌های گاه و بی گاه مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری در کار دیگر ادارات و مدیران ستادی انتقاد کرد و گفت: سید حسین کاظمی دوست عزیز بنده هستند اما خواهش می‌کنم سرشان به کار خودشان باشد.

وحید محمدی‌تبار افزود: طرف مدیرکل دفتر شهری است و اگر دیگر مشکل زمین خواری و کارخانه‌های شن و ماسه را برطرف کرده بیاید بحران جای من و کمک کند، نوکرش هم هستم.
وی با تاکید خواهش می‌کنم آقای کاظمی مدیرکل دفتر شهری سرشان به کار خودش باشد، بیان کرد: اگر کمکی در حوزه بحران کنند لوح تقدیر به ایشان می‌دهم.
همزمان با این سخنان وحید محمدی‌تبار مدیرکل دفتر بحران، سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار