کد خبر: ۷۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 04 March 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به وجود ظرفیت گردشگری بسیاری این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند و می‌طلبد امکانات لازم برای حضور مسافران فراهم شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی محمد احمدی در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت:  باید سطح آمادگی در مقابله با بحران را در استان افزایش دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به عنوان مثال امسال با وجود تجهیزات و نیروی انسانی کافی آنگونه که باید و شاید شاهد عملکرد مثبتی در هنگام وقوع بحران نبودیم.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود ماشین آلات و دستگاه‌های خدمات رسان پیش از وقوع هرگونه بحرانی در محورهای حادثه خیز و پرترافیک استان حضور داشته باشند تا میزان بروز آسیب‌ها را کاهش دهند.

احمدی تاکید کرد: با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی باید یک بازنگری در نگاه خود نسبت به این مسائل داشته باشیم.
وی ضمن تسلیت به دلیل شهادت تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری، گفت: برای پیشگیری از هرگونه حادثه تلخ می‌طلبد تمهیدات لازم باتوجه به شرایط جوی استان اندیشیده شود.
احمدی به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: برای کاهش دغدغه‌های ذهنی مردم باید زمینه لازم برای ایام خوش مسافران در استان را مهیا کنیم و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه شهرداری‌ها در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: شهرداران مناطق 17گانه استان همگی پای کار باشند و نسبت به زیباسازی مبلمان شهری برای استقبال هرچه بهتر مسافران اقدام کنند.
احمدی خواستار تهیه و تدوین پکیج خدمات رسانی از سوی دستگاه‌های متولی شد و ادامه داد: در نشست ستاد خدمات سفر بیشترین تمرکز بر روی هماهنگی بین دستگاهی برای استقبال باشکوه از مسافران باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار