کد خبر: ۷۲۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 05 March 2019
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که من نسبت به چالش‌های ایجاد شده برای معلمان مدارس حمایتی بی‌تفاوت نیستم، گفت که مطالبات یک ساله معلمان حق التدریس تا پایان امسال پرداخت می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که پرداخت مطالبات فرهنگیان از جمله اقدامات در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مراحل اداری پرداخت مطالبات فرهنگیان انجام و حدود دو هفته پیش اعتبار تخصیص یافته شده به خزانه کشور واریز شده است.
وی افزود:‌ امیدواریم تا آخر سال بخشی از مطالبات فرهنگیان از محل اعتبارات تخصیص یافته شده پرداخت شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که‌ ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پردخت مطالبات فرهنگیان تخصیص داده شده است، گفت:‌ مطالبات یک ساله معلمان حق التدریس تا پایان امسال پرداخت می‌شود.
بطحایی در ادامه با اشاره به این که خوشبختانه سازمان اداری استخدامی کاملا با وزارت آموزش و پرورش و نیازها همسو است،‌ تصریح کرد: تمام اعدا و رقم‌های اعلام شده در رابطه با تعداد نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش از سوی سازمان استخدامی کشور تأیید شده است.
این مسئول در پایان سخنان خود خطاب به اعتراض برخی معلمان خاطرنشان کرد: من نسبت به چالش‌های ایجاد شده برای برخی از فرهنگیان مدارس حمایتی احساس مسئولیت کرده و بی‌تفاوت نیستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار