کد خبر: ۷۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 06 March 2019
رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد قائم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ثبت نام ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از روز یکشنبه، ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شد و در روز سه شنبه، ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه یافت.
وی اظهارکرد: در اجرای ماده(۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز ۲۰ دستگاه اجرایی(سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) برگزار می شود.
رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: داوطلبان متقاضی استخدام می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ دوشنبه 13 اسفند به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند .
کاظمی بیدک تصریح کرد: این آزمون روز جمعه، 17 اسفند ماه 97 ساعت 8 صبح در سه حوزه یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه 4687 نفر از استان متقاضی شرکت در این آزمون هستند، عنوان کرد: در شهرستانهای بویراحمد و دنا 2724 نفر( محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده می باشند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باجه رفع نقص در شهرستانها و مراکز محل برگزاری آزمون از ساعت 9 تا 13 روزهای 14، 15، و 16 اسفند ماه دایر خواهد بود و در روز آزمون نیز همه حوزه های برگزاری آزمون از ساعت 7 تا 8 صبح باجه رفع نقص فعال خواهند داشت.
کاظمی بیدک اضافه کرد: متقاضیانی که عکس روی کارت ورود به جلسه آنها به هر دلیل (فاقد عکس، مخدودش و ...) با مشکل مواجه است جهت رفع نقص با در دست داشتن دو قطعه عکس پرسنلی به باجه های رفع نقص برای اصلاح و ویرایش مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار