کد خبر: ۷۲۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 06 March 2019
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات مؤثر انجام گرفته امسال سرقت مسلحانه در استان ۱۰۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه دیدار با مردم در دهدشت از کشف پنج تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی و نقاط آسیب‌پذیر استان خبر داد و اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.
وی تصریح کرد: در این راستا ۳۵۰ دستگاه انواع خودروی حامل مواد مخدر توقیف و بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با زحمات و تلاش شبانه‌روزی همکاران اقدامات خوبی نسبت به سایر استان‌ها انجام دادیم و در بحث وقوع جرم در حوزه سرقت استان رتبه سی و دوم در سطح کشور را داریم.
انصاری با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای در استان امسال هشت درصد کاهش یافت، افزود: در تصادفات فوتی رتبه ۲۷ کشوری را کسب کردیم.
این مسؤول تصریح کرد: در حوزه جرائم سرقت مسلحانه با زحمات همکاران و پشتیبانی مردم و مرجع قضایی امسال حتی یک سرقت مسلحانه نداشتیم و با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار