کد خبر: ۷۲۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 08 March 2019
در هفته منابع طبیعی و با حضورمعاون امور فنی استانداری،مدیر کل منابع طبیعی و معاون سلامت زندانهای استان به همراه زندانیان رأی باز نهال کاری و کشت بذر در اطراف سد امامزاده قاسم(ع) یاسوج صورت گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با هفته منابع طبیعی با حضورمسؤلین استانی و شرکت جمعی از زندانیان رأی باز، کاشت نهال و کشت بذر درمنطقه گردشگری سد امام زاده قاسم(ع) یاسوج در روز درختکاری صورت گرفت.
در آئین نهال کاری این روز حسن رحیمی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان با ابلاغ دستور و توصیه مدیر کل زندانها مبنی برحضور حداکثری زندانیان رأی باز در مراسم کاشت نهال گفت:با تأکید مدیر کل زندانها ، مراکز بازپروری استان با بهره گیری از زندانیان رأی باز و اشتغالی آمادگی دارد در بیابان زدائی ، تقویت پوشش جنگلی، توسعه جنگلها و مراتع مشارکت فعال داشته باشد.
وی اظهار داشت: زندانهای استان آمادگی دارند، با استفاده از نیروی انسانی که داوطلبانه مایل به این مشارکت هستند به اداره کل منابع طبیعی کمک نماید.
حکمتیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این آئین از همکاری و اهتمام مدیریت زندانها و زندانیان در غرس نهال در این قسمت از شهر یاسوج تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد تا در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی و دیگر اقدامات از ظرفیت زندانهای استان استفاده نماید.
شایان ذکر آنکه در این روز با حضور جمعی از زندانیان رأی باز طبق برنامه ریزی قبلی در منطقه گردشگری سد امام زاده قاسم (ع) یاسوج نهال کاری و کشت بذر صورت گرفت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار