کد خبر: ۷۲۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 08 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از علی آرامش‌فر فعال حوزه سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی در خصوص اظهارات اخیر غلامرضا تاجگردون در خیابان بلادیان این گونه آورده است که برای آقای تاجگردون از باب این که یکی از نخبگان استان به شمار می‌رود احترام قائلیم و علی‌رغم انی که بسیاری از گفتارها و کردارهای او را نمی پسندیم اما فعالیت‌های عمرانی‌اش را در حوزه شهرستان‌های گچساران و باشت ارج می‌نهیم.
معتقدیم اگر آقای تاجگردون برخی افعال و صفات را کنار می‌گذاشت و در طریق صحیح سیاست حرکت می‌کرد برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد در هر زمینه‌ای منشا خیر و برکت بود که متاسفانه یکی از حرف‌های آن چنانی و غیر قابل هضم جناب تاجگردون در خیابان بلادیان بود.
 
تشابه سرنوشت دو چهره سیاسی جوان و کهنسال گچساران!

آقای تاجگردون اگر به حافظه تاریخی خود رجعت کند خواهد دید که در دوره‌های اولیه مجلس شورای اسلامی که پسر عمومی گرامیشان این بار امانت را به دوش می‌کشید از چه قدرت سیاسی و نفوذ اجتماعی برخوردار بود که نفوذ و قدرت کنونی جناب غلامرضا تاجگردون برگرفته از همان است.
شاید جناب حاج بهرام تاجگردون در مخیله خود هرگز این تصور را نمی‌کرد که در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با حضور رقبایی مثل آقایان بزرگواری و موحد با کمترین میزان آرا در رده آخر قرار گیرد و لیدرهای وفادار و همیشگی او روزی به صف جریان مقابل یا همان راست سابق بپیوندند.
لذا آقای غلامرضا تاجگردون اگر به عقب برگشته و گذشته سیاسی افرادی نام‌آورتر از خود را مطالعه بفرمایند در خواهند یافت که کف و سوت‌های حال حاضر و جاه و مقام و منزلتی که اکنون وجود دارد در عرصه سیاسی پایدار و همیشگی نیست و به یکباره به هوا خواهد رفت و نباید برای آینده مردم و این که چه کسی باشد و چه کسی نباشد تصمیم‌گیری کرد همچنان که ایشان گفته‌اند اگر من نباشم ما تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی باشد!!.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار