کد خبر: ۷۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 08 March 2019
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران در پی سقوط خانمی از ارتفاع کوه‌های امامزاده بی بی حکیمه و خانمی دیگر که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران فرد در تشریح دو پرواز اورژانس هوایی گچساران در منطقه امامزاده بی بی حکیمه اظهار داشت: در بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ ساعت ۱۴ و ۵۲ دقیقه در پی گزارشی مبنی بر سقوط خانمی از ارتفاع کوه های امامزاده بی بی حکیمه و شکستگی اندام بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از مرکز eoc دانشگاه بالگرد هوایی گچساران به محل اعزام شد و مصدوم سقوط از ارتفاع را که دچار شکستگی شده بود بعد از اقدامات پزشکی انجام شده به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شد.
وی ابراز کرد: هنوز ماموریت اول به پایان نرسیده بود بلافاصله در ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه یعنی ۵۸ دقیقه بعد از حادثه اول درخواست فوری جهت نجات جان خانمی نیز در منطقه امامزاده بی بی حکیمه که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود از طرف اورژانس گزارش شد.
پوران‌فرد افزود: بلافاصله اورژانس هوایی گچساران برای دومین پرواز به محل اعزام شد و خانم دچار کاهش سطح را بعد از انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان شهیدرجایی گچساران انتقال دادند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشوی استان ادامه داد: مصدوم اول که دچار شکستگی در اندام‌ها شده بود به علت سقوط از ارتفاع دچار شکستگی شده بود که با اقدام سریع از مرگ نجات پیدا کرد که خوشبختانه وضعیت وی مساعد است.
پوران‌فرد در تشریح بیمار کاهش سطح هوشیاری خاطرنشان کرد: این خانم نیز دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود که با اقدام سریع اورژانس باز هم از مرگ نجات پیدا کرد.
وی اذعان کرد: در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه تصادفی در محور یاسوج اصفهان در دوراهی میمند رخ داد که این تصادف با برخورد نیسان و دو خودروی پراید بود و ۵ مصدوم درپی داشت.
پوران‌فرد خاطرنشان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اورژانس میمند به محل اعزام شد که خوشبختانه ۴ نفر از مصدومان در محل مداوای سرپایی و یک مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار