امام جمعه کبگیان :
حجت الاسلام وحدانی فر : ضمن تبریک به خانواده معظم و معزز شهدا باید بگویم خیلی از خانواده ها خاصه در استان ما بعلت تبعیض از خدمات بنیاد شهید ناراضی هستند که مکرر در خدمت رسیدن محضر این بزرگوران شنیده ایم که از بنیاد شهیدمی نالند.
کد خبر: ۷۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 08 March 2019
به گزارش تابناک از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فردرخطبه های نماز عبادی سیاسی17 اسفند 1397 با توصیه خودونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیزازگناه وباتبریک حلول ماه رجب خطاب به نمازگزاران گفت: روزه گرفتن،وطلب استغفار(أَستَغفرالله أَسَٔله،وتَوبَه)دراین ماه بهترین بهره عابدان ربوبیت است که روزقیامت برخی از انسان ها عمامه ای مانند ملائکه برسرشان گذاشته اند و با ندای أَینَ رَجَبیّون ازمیان خیل مردم ممتازهستند.
علی وحدانی فر با تبریک ولادت امام باقرعلیه السَّلام و با اشاره به،نگاه علمی به گام دوم انقلاب گفت:وقتی اسلام نیاز به علم وفقاهت و تبیین داشت که بتواند در بین مذاهب عقب نماند این امام همام ، با برگزاری کلاس کرسی درس و تعلیم درس علمی رادرسخت ترین شرایط وخفقان به مسلمین داد.
وی افزود : امروز با فاکتورگیری از دانشگاه علمی باقریه با الگو از سیره عِلمی و عَمَلی با توجه به جوانان و اتکاء به درون و نگرش به علوم که ما را به قله ها می رساند اگر صورت بپذیرد میتوان در سایه اعتماد به جوانان راهگشای حل مشکلات کنونی شد.
علی وحدانی فر با اشاره به پیش بینی هشت ماه پیش رهبر انقلاب در هشدار به دولتهای اروپائی گفت:گوشزدنکاتی در رابطه بامسائل مهم کشور از جمله برجام در سایه توصیه های مهم معظم له که در کانون کم توجهی مسئولان با دلخوشی به اروپائیان مطرح شد باعث موکول شدن برجام به اقتصاد کشور و گره زدن اقتصاد کشور به عوامل خارجی شد.
وی افزود : برخی به بهانه وقوع جنگ مردم را شرطی کردند و قبول نکردند که خباثت اروپا همانند امریکاست ولی امروزه هنوز هم متاسفانه با درس نگرفتن از برجام تمام مشکلات را در مسئله FATFمی دانند و این یک تفکرغلط ومتضررالعام میباشدکه برخی ها در سایه کم توجهی به شعارسال،یانمیخواهندیانمی توانندکاری بکنندواین موضوع بایدبرای مردم روشن شودوتااین مسئله گره زدن برجام به اقتصاد وعدم تغییردر توجه،وغربگدائی وجوددارداین مشکلات حل نخواهدشد!.
خطیب جمعه کبکیان بااشاره به مسئله سرسام آوربازارخطاب به مسئولان استانی تصریح کرد:کسانیکه درشرایط بحرانی بازار با عدم توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مسئولیت می گذرانندبامردم زندگی نمی کنندودردمعیشت مردم رادرک نمی کنندکه این،نشان ازعدم نظارت وصرفاشعاردرمانی دراستان مادارد.
وی بابیان اینکه اوضاع بازار نامناسب است خطاب به مسئولان امرگفت:بدانیددل بستن به راهکارهاوجلسات صرفاوقت گذرانیست و اگر مانندمردم زندگی کنیدآنوقت دردگرانی ومعظل خریدراحس می کنید.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد:درکشوری که موشکهای نقطه زن با ظرافت خاص و بردهای بزرگ ساخته می شود کسانی هستند که بر مسئله خودرو در کشور چنگ زده اند و متاسفانه نمایندگان مجلس نیز نظارت و مدیریت را رهاکرده اند و نارضایتی عمومی ایجاد شده است.
حجت الاسلام وحدانی فر با تشکر از وزارت امورخارجه در اخراج دیپلماتهای هلندگفت:اقدام متقابل وزیر امورخارجه در برابر هلند یک کار شجاعانه و انقلابی بود و باید بدانیم هرکجا که در مقابل دشمن عقب نشینی کردیم دشمن جلو خواهدآمد.
وی بااشاره به مذاکرات آمریکا وپیونگ یانگ گفت:برجام کلیدعبرتی برای پیونگ یانگ شد؛زیرارئیس جمهورکره شمالی باالگوبرداری از ثمره برجام،به نتیجه بی اعتمادی به امریکارسیدوبرداشتن تمامی تحریمهاراشرط متوقف کردن فعالیتهای هسته ای خود می داند که وزیرامورخارجه امریکادرجوابیه خبرنگاران گفته بود؛باکره شمالی بعلت داشتن بمب اتم وحمله احتمالی به ما باید مدارا شود اماجمهوری اسلامی ایران چون نداردبااومدارانمی کنیم.
حجت الاسلام وحدانی فرباتبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت:ضمن تبریک به خانواده معظم و معزز شهدا باید بگویم خیلی از خانواده ها خاصه در استان ما بعلت تبعیض از خدمات بنیادشهید ناراضی هستند که مکرر درخدمت رسیدن محضر این بزرگوران شنیده ایم که از بنیاد شهیدمی نالند و امیدوارم حق شهدا و جانبازان جامانده ازشهدابادقت بیشترصداقت درکاررعایت شود.
دکتر وحدانی فرباتبریک انتصاب آیت الله رئیسی به منصب ریاست قوه قضائیه هم گفت:انتخاب بادرایت وهوشمندانه مقام معظم رهبری در انتصاب ایشان نشان ازاعتمادولی امرمسلمین جهان داردوتوقع داریم ایشان همانندجدبزرگوارشان علی بین ابیطالب (ع) باورودبه مجازات مفسدین اقتصادی،اخلاقی وسیاسی باایجاددستگاهی کارآمدبانگاهی تیزبین ورفتاری قاطع ابتدائاباشروع از دانه درشت هاوآقازاده هایی که به برخیهاوصلندجواب این اعتمادراباخوشحالی مردم بدهد٫.

پایان خبر:اسماعیل رسام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار