حجت الاسلام فرهمند : عده ای که نماد گفتگوی تمدنها را یدک میکشند ولی توان کوچکترین انتقاد به ضعفهای دولت را ندارند و زود به دفاع از دولت سینه چاک میکنند و میگویند تریبون های نماز جمعه کارشان انتقادی از دولت است شما که خودتان رفت و امدتان با ماشین دولت و بنزینش از بیت المال مسلمین است و حقوقتان هم که علی برکت الله.
کد خبر: ۷۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 08 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام،خطیب موقت شهر چرام در نماز جمعه این هفته این شهر ضمن گرامیداشت روز شهدا عنوان کرد: امروز ما هر چه داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم و آرامش و امنیت و همچنین آسایشی که در جمهوری اسلامی ایران درمیان این منطقه پر آشوب و پر جنگ و دعوا وجود دارد، از برکت خون شهدا بوده و ما مدیون شهدا هستیم و خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند افزود: ما باید منت خانواده های شهدا را بکشیم و پدران و مادران و همسرانی که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز به دور از هر گونه مزاحمت و تعرضی از سوی دشمن به راحتی در این سرزمین اسلامی زندگی کنیم .

 امام جمعه موقت چرام با اشاره به دستگاه دیپلماسی دولت فعلی گفت: دستگاه دیپلماسی دولت کار را به جایی کشانده است که اروپایی‌ها که کارنامه سیاهی در حقوق بشر دارند، ایران را در موضوع حقوق بشر مورد تحریم قرار داده است.

 وی افزود: سیاست یک بام و دوهوا همزمان با وعده های برجامی در خصوص راه اندازی کانال مالی یا psv تحریم های حقوق بشر علیه ایران را تمدید می کند.

خطیب موقت چرام در ادامه اظهار کرد: عده ای که نماد گفتگوی تمدنها را یدک میکشند ولی توان کوچکترین انتقاد به ضعفهای دولت را ندارند و زود به دفاع از دولت سینه چاک میکنند و میگویند تریبون های نماز جمعه کارشان انتقادی از دولت است شما که خودتان رفت و امدتان با ماشین دولت و بنزینش از بیت المال مسلمین است و حقوقتان هم که علی برکت الله. شما از درد مردم چه میدانید؟ جواب زن و بچه اون کارگر خیابانی که توان خرید مایحتاج شب عید خانوادش را ندارد چه کسی خواهد داد؟ شما؟ یا دوستانتان. وضعیت صفوف مردم در خرید گوشتهای منجمد و اخیرا خرید شکر را دیده اید؟ مدعی گفتگوی تمدنهایی که تاب شنیدن حرف مخالف را ندارد لیاقت مدیریت بر مردم را ندارد. 
ایشان در ادامه افزودند دولتمردان قرار بود بعد از خروج آمریکا از برجام تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۷ اروپا پس از چند هفته در خصوص تعهدات برجام تضمین دهد اما این طور نشد.

حجت الاسلام فرهمند افزود: اروپا در گام اول تمام تعهدات خود را به همان کانال مالی تقلیل داد و اخیراً در نشستی تعهدات کانال مالی را به یک بسته مالی تحقیر آمیزی تبدیل کرده است که فقط رونمایی می شوند و زمان دقیقی از اجرای آن مطرح نشده است.

وی در ادامه عنوان کرد: پیشنهاد ما به دولت و وزارت خارجه این است که به جای فشار بر نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام جهت تصویب اف ای تی اف و پذیرش مجدد برجام ،حرکتی انقلابی انجام دهد.

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به فعالیت فعالان رسانه در کهگیلویه بویر احمد نسبت به انتقادات رسانه ای در خصوص تغییر دادن هویت و شخصیت بانوان لرزبان، گفت:کلیپ هایی از بانوان لر منتشر میشود که هیچگونه تناسبی با هویت،فرهنگ و رسومات ما ندارد.

وی در ادامه افزود:یه مشت دختر و پسری با لباس های تنگ و کوتاه و رقاصی همراه خوانندگان در کلیپ ها تصویربرداری میشود و در فضای رسانه ای و مجازی منتشر میشود.

این مسئول با تشکر از فعالیت و انتقادات برخی از کاربران فضای مجازی نسبت به این اقدامات گفت:پویشی در استان توسط برخی کاربران مجازی شروع شده که مردم باید مبارزه کنند با مواردی که هویت و فرهنگ لر را خدشه دار می کند.

وی افزود:باید دفاع از حجاب و رسومات شایسته و فرهنگ غنی بانوان لری صورت بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار