برادر شهید شاخص بویراحمد طی سخنانی تلخ از نگارش کتابی بر علیه شهید ایزدپناه آن هم با بودجه یادواره شهدا پرده برداشت. البته ایزدپناه این اقدام را مربوط به مسئولین گذشته عنوان کرد.
کد خبر: ۷۲۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸ 09 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته معاون پارلمانی رئیس جمهور برای انجام یک دیدار دو روزه از برخی مناطق شهری و روستایی بویراحمد وارد یاسوج شد و مورد استقبال استاندار و برخی مسئولان قرار گرفت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور ابتدا با حضور در منزل شهید کرامت ایزدپناه با خانواده این شهید جلیل القدر دیدار کرد.
در این دیدار یکی از برادران شهید ایزدپناه طی سخنانی از نوع برخورد و تبعیض برخی مسئولان با خانواده شهدا گلایه مند بود. وی طی سخنانی تلخ از نگارش کتابی بر علیه شهید ایزدپناه آن هم با بودجه یادواره شهدا پرده برداشت. البته ایزدپناه این اقدام را مربوط به مسئولین گذشته عنوان کرد.
دانلود

امیری : پیگیری می کنم
معاون پارلمانی رئیس جمهوری هم در این دیدار گفت که همواره یکی از تاکیدهای مهم شخص رئیس جمهوری به ویژه در سفرهای استانی مقام ها و مسئولان دولت ،دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان و تکریم جامعه ایثاگران است.
حسینعلی امیری یادآور شد که سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران امروزه به یک برنامه راهبردی و از روکردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده است.
امیری ادامه داد که سرکشی و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یک سنت حسنه اکنون به زیر مجموعه های دولت اعم از وزیران، معاونان رئیس جمهوری ، استانداران و حتی سطوح میانی نظام اداری تعمیم یافته و سرمشقی برای همه مدیران اجرایی شده است.
وی همچنین امنیت، آرامش و عزت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون را مدیون از خودگذشتگی ها و فداکاری خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دانست.
امیری تاکید کرد که حامل پیام ارادت رئیس جمهوری به خانواده معزز شهید کرامت ایزدپناه و مردم ولایتمدار، وفادار، سلحشور و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد هستم.
امیری با اشاره به موارد مطرح شده توسط خانواده شهید ایزدپناه، گفت: مشکلات مطرح شده در این راستا پیگیری خواهد شد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولین استان سپس با حضور در دفتر آیت الله ملک حسینی با وی دیدار و گفتگو کردند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تقویت سرمایه های اجتماعی در کشور ضروری است.

حسینعلی امیری افزود: در یک نبرد تمام عیار اقتصادی قرار داریم و آن چیزی که نظام را از تنگناهای ایجاد شده توسط دشمنان عبور می‌دهد، اعتماد مردم، امید مردم و جلوگیری از ریزش سرمایه‌های اجتماعی است.

امیری تصریح کرد: طی ۴۰ سال گذشته در هر جایی که مشکل بوده، همه در کنار همدیگر بودند و اعتماد و اطمینان وجود داشته است.

امیری با بیان اینکه وزارت خزانه داری آمریکا نقش اتاق جنگ را در تحریم‌ها دارد، عنوان داشت: این حوزه تعداد نیروها را افزایش داده و به دنبال این هستند که مردم ما را ناامید کنند و با اقدامات خصمانه اهداف شوم خود را اجرایی کنند که به خواست خدا دشمنان ناامید خواهند شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: باید کارها را با تدبیر و عقلانیت انجام دهیم و در این شرایط تقویت سرمایه‌های اجتماعی با ایجاد اعتماد در میان مردم ضروری است و این مهم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

امیری با اشاره به تهیه لایحه در حوزه شفافیت قانونی و با بیان اینکه اولین موضوع در قانون نویسی، نیاز سنجی واقعی است، عنوان داشت: در حوزه اجرا رئیس جمهور نیز بر شفاف سازی تاکید دارد.

امیری با اشاره به تهیه لایحه‌ای در حوزه شفافیت، ابراز داشت: تلاش می‌شود این لایحه به زودی به مجلس فرستاده شود.

امیری گفت: به دنبال حل ساختاری مشکلات هستیم و تحقق اهداف همکاری مجلس، قوه قضائیه و مردم را طلب می‌کند.

امیری افزود: بخشی از تحقق اهداف فرهنگ سازی را طلب می‌کند و باید همکاری مردمی را نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی یک ظرفیت بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس محسوب می‌شود، عنوان داشت: فقدان آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی یک ضایعه بزرگ بود و جبران نمی‌شود.
مشروح سخنان آیت الله ملک حسینی متعاقبا منتشر می گردد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار