کد خبر: ۷۲۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ 09 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار هاشمی پور خطاب به برترین بازیکن فوتسال ناشنوایان  آسیا گفت: کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات آسیایی و عنوان برترین بازیکن این مسابقات را به جنابعالی، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور، استان و شهرستان تبریک عرض می نمایم.
 
دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با برترین بازیکن آسیا + تصاویر

سردار هاشمی پور نوجوانان و جوانان را به فعالیت ورزشی و قهرمانی توصیه نمود و سید اسماعیل دژه را الگوی مناسب و شایسته ای برای ورزشکاران دانست و اظهار داشت: 
مایه افتخار و مباهات است که جوان کهگیلویه ای علیرغم محدودیت، در کنار تحصیل و با داشتن اخلاق نیکو همراه با تیم ملی به مقام قهرمانی آسیا دست یافته و عنوان بازیکن برتر را نیز به خود اختصاص داده است. 
 
دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با برترین بازیکن آسیا + تصاویر

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ارتقاء شغلی سید اسماعیل دژه را خواستار شد و گفت: شایسته است اداره تامین اجتماعی پست سازمانی در خور شأن به این قهرمان واگذار نماید و ضرورت دارد فدراسیون ناشنوایان و مسئولان کشوری و استانی به این قهرمانان توجه بیشتری نموده و با حمایت معنوی و مالی و ایجاد انگیزه، زمینه ی رشد و ترقی ورزشکاران را فراهم آورند.

سید اسماعیل دژه در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور نماینده مردم در منزل خود گفت: از حضور و حمایت های بی دریغ و مستمر سردار هاشمی پور صمیمانه تشکر می کنم و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی سردار هاشمی پور از سید اسماعیل دژه تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدهوشنگ پیشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
درودخدا بر فرزندان سادات امامزاده علی ع که واسه ایل بزرگ سادات افتخار آفرینی میکنند به خصوص سید اسماعیل دژه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار