احمدی : ورودی شهر یاسوج زیبا نیست و شهرداری هم هیچ کاری انجام نداده است شهردار یاسوج در جلسات که حاضر می‌شود ساکت و آرام فقط گوش می‌دهد اما آقای شجاعی معاون وی به جلسه می‌آید ژست طلبکارانه می‌گیرد.
کد خبر: ۷۲۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 10 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهر یاسوج به باور بسیاری از شهروندان یکی از ضعیف ترین شهرهای استان در خصوص وضعیت خدمات و نوع مدیریت است چرا که در این شهر تقریبا هیچ کوچه ، محله و خیابانی نیست که بتواند شاخص های یک مرکز استان را نشان دهد ضمن اینکه به باور برخی از مسئولان استان ، ضعف مدیریت همراه با غالب بودن مسائل باند بازی و قبیله گرایی و عدم توانایی شهردار کنونی در کنترل و نفوذ بر پرسنل همراه با دخالت اعضای شورای شهر ، یاسوج را به شهری که روز به روز وضعیت خدمات در آن ضعیف تر می شود رسانده است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به عنوان بلندپایه ترین مقام استان از روز اول تاکنون نشان داده است که نمی تواند نسبت به عملکرد ضعیف مقدم بی تفاوت باشد و گاه و بی گاه از وی انتقاد می کند اما گویا شهردار یاسوج همانگونه که در عملکرد ضعیف است توانایی دفاع از خود را هم ندارد و فعلا معاون وی طلبکارانه به جلسات استانداری می رود! 
 
عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج داد استاندار را در آورد / شهردار خاموش و معاون طلبکار!
 
امروز و در آستانه عید نوروز ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکبار دیگر از شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد و بدهی‌های مالی در این خصوص انتقاد کرد.

ظهر امروز نشست شورای سلامت که به ریاست علی‌محمد احمدی برگزار شد ، در خصوص مدیریت پسماند شهرداری سخن به میان آمد که شجاعی معاون شهردار یاسوج گفت: دستگاه‌ها توپ را به زمین شهرداری نیاندازند چرا که شهرداری 7 ماه حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده است.

بعد از این سخن معاون شهردار، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شجاعی پرسید چه تعداد نیرو شهرداری یاسوج جذب کرده که معاون شهردار در جواب گفت: در حیطه اختیارات من نیست که به این سوال شما پاسخ دهم.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی‌های شهرداری یاسوج به دلیل جذب نیروهای مازاد بود، شهرداری که با 100 نفر هم می‌توانست به مردم ارائه خدمات کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر شهر و استانی که می‌رویم حداقل کارهایی برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی صورت گرفته اما اینجا حداقل‌ها را هم احساس نمی‌کنیم.

احمدی بیان کرد: ورودی شهر یاسوج زیبا نیست و شهرداری هم هیچ کاری انجام نداده است شهردار یاسوج در جلسات که حاضر می‌شود ساکت و آرام فقط گوش می‌دهد اما آقای شجاعی معاون وی به جلسه می‌آید ژست طلبکارانه می‌گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شهرداری متولی دکه‌های سطح شهر یاسوج است و اگر دکه‌ای فعالیت غیرمجاز دارد این شهرداری است که باید برخورد کند و اگر دکه‌ای مجوز دارد اما محصولات غیربهداشتی عرضه می‌کند دانشگاه باید برخورد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری ابتدا به وظایفش عمل کند بعد بیاید و بگوید سایر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار