در این پاسخ شهردار یاسوج در واکنش به سخنان استاندار مبنی بر کم کاری شهرداری در پاکسازی حریم ورودی و خروجی شهر یاسوج حدفاصل پلیس راه اصفهان-یاسوج تا فرودگاه گفت: پیشنهاد می‌کنم آقای استاندار قبل از هرگونه اظهار نظر، کمی تامل کنند.
کد خبر: ۷۲۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 10 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قبل از ظهر امروز در نشست شورای سلامت ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد ضعیف شهردار یاسوج و برخی دستگاه ها انتقاد کرد که گویا این انتقادات به مذاق شهردار یاسوج تلخ آمده است چرا که با ادبیاتی که تاکنون از شهردار مشاهده نشده بود ، اقدام به پاسخ به استاندار نموده است .
در این پاسخ شهردار یاسوج در واکنش به سخنان استاندار مبنی بر کم کاری شهرداری در پاکسازی حریم ورودی و خروجی شهر یاسوج حدفاصل پلیس راه اصفهان-یاسوج تا فرودگاه آمده است: پیشنهاد می‌کنم آقای استاندار قبل از هرگونه اظهار نظر، کمی تامل کنند.

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: باور بفرمایید ارادت قلبی و قبلی به آقای استاندار دارم ولی پاکسازی حریم جاده حدفاصل پلیس راه یاسوج-اصفهان تا فرودگاه و نظارت بهداشتی بر فعالیت جوان قهوه فروش در کنار پلیس راه جزو وظایف شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان به صورت گتره‌ای و بدون استدلال علمی و منطقی اظهار نظر نکنند، تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر آمادگی کامل دارند در صورتی آقای استاندار و تیم همراهش(مدیران دستگاه‌های اجرایی) در انجام وظایف قانونی لنگ می‌زنند، کمکشان کنیم.

مقدم با بیان اینکه حتی یک کودک دبستانی می‌داند حوزه خدمات دهی شهرداری محدوده شهر است، افزود: وقتی شنیدم آقای استاندار از پسماندهای کنار جاده اصلی در خارج از شهر انتقاد کردند ، باور کنید شوکه شدم.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پاکسازی حریم راه‌ها، برداشت نخاله و خاک‌های مازاد در محل جداکننده وسط راه در خارج از محدوده شهری بر دهیاری‌ها و عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که دهیاری‌ها به نوعی زیر نظر مستقیم حوزه وزیر کشور است.

مقدم با بیان اینکه امسال اقدامات شهرداری یاسوج در حوزه زیباسازی و خدمات زیرساختی در ایام نوروز نسبت به گذشته 25 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: هم اکنون 3 اکیپ مشغول لکه گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر هستند.

وی با اشاره به اینکه زنگ آمیزی بلوارها از سمت ورودی شهر از طرف بنسنجان آغاز شده است، عنوان کرد: کاشت 5 هزار اصله درخت،ساماندهی چمن و درختان بلوار ها، اجرای 400 متر گاردریل در جاده آبشار  با هدف ایمن سازی مسیر،بهسازی سرویس‌های بهداشتی، اجرا و نصب المان‌های 4 گانه، نورپردازی در برخی نقاط شهر، افزایش 10 درصدی تعداد سرویس‌های بهداشتی و نقاشی زیر گذر آبشار، دیوارها، تابلوهای مخابراتی و برق و ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار است.

مقدم از نصب 800 نیمکت و سطل زباله در پارک ها و معابر شهر خبر داد و گفت: هم اکنون در زمینه گلکاری معابر و میدان‌ها، اکیپ‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار