همایش تامین اجتماعی و کارآفرینان و هفتمین جشنواره انتخاب چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود .
کد خبر: ۷۲۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 10 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت : این همایش از ساعت ۹:۳٠ تا ١٢ روز دوشنبه بیستم اسفندماه جاری با حضور مقام ها و مسئولان سازمانی و استانی و جمعی از کارآفرینان استان در محل اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار خواهد شد .

عباس نور محمدی اظهار داشت: در این همایش ، چهار نفر از چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان نیز معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد .
 
تامین اجتماعی

وی در باره معیارهای انتخاب این کارفرمایان گفت : رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کارگاه و جلوگیری از حوادث کار ، افزایش تولید کالای ایرانی ، حفظ و صیانت از نیروی انسانی شاغل ، حفظ حقوق بیمه شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد کارکنان و دستمزد واقعی و پرداخت بموقع حق بیمه آنان ، انجام معاینات پیش از استخدام و معاینات دوره ای کارگران برای حفظ سلامت نیروی کار و استفاده از سیستم مکانیزه برای ارسال لیست ، پرداخت حق بیمه و و دریافت ابلاغ الکترونیکی ، از شرایط و معیارهای لازم به منظور انتخاب کارآفرینان برتر است .
وی افزود : کارفرمایان به عنوان صاحبان سرمایه و تولید و سازمان تامین اجتماعی به عنوان حامی نیروی کار، نیازمند تعامل و ارتباط مستمر و سازنده هستند و برگزاری این همایش در همین راستا صورت می گیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار