محرابی گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در روز چهارشنبه 22 خرداماه 1398به میزبانی شهر یاسوج برگزار خواهد شد. مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: در آستانه برگزاری این جشنواره 13شهرستان ومنطقه استان جشنواره های شهرستانی ومنطقه ای خیرین برگزار می شود.
کد خبر: ۷۲۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵ 12 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در روز چهارشنبه 22 خرداد ماه 1398 خبر داد.
چهارمین جلسه ستاد برنامه ریزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور مهندس صبری نماینده سازمان مرکزی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ، مدیران کل  و معاونین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و دیگر اعضاء در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار گردید.
 
همه چیز آماده برای برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز / جشنواره های شهرستانی برگزار می شود

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام سوگواری و شهادت امام هادی (ع) وتقدیر و تشکر از حضور اعضاء شرکت کننده ، برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را گامی مهم و اساسی در جهت توسعه و پیشرفت استان دانست.
جهان محرابی گفت: همه ما در تلاش هستیم که زمينه كارهای خير فراهم شود و در این بین خیرین محترم براي انجام کارهای خیری نقش مهمی دارند و ساخت و ساز مدارس با امكانات جانبي مانند نمازخانه، آزمايشگاه، سالن چند منظوره و تكميل پروژه هاي نيمه تمام را در دست اقدام قرار داده اند.
وی گفت: تا کنون بیست جشنواره خیری در استان برگزار گردیده و در5 جشنواره خیرین مدرسه ساز سالهای گذشته خیرین مدرسه ساز با 800میلیارد ریال در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت کردند.
وی گفت: سهم خیرین مدرسه ساز در استان به بیش از 50% در صد بوده  ونقش خیرین ارجمند در احداث ، تکمیل و تعمیر مدارس بویژه مدارس زیر هشت نفرقابل تقدیر و ستایش بوده است.
محرابی گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در روز چهارشنبه 22 خرداماه 1398به میزبانی شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد امسال تاکنون دو جشنواره مدرسه ای برگزار و انتظار می رود که تا اردیبهشت ماه 1398 تعداد جشنواره های مدرسه ای بیشتری در سطح استان برگزار گردد و همچنین جشنواره های شهرستانی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد.
 
همه چیز آماده برای برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز / جشنواره های شهرستانی برگزار می شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: در آستانه برگزاری این جشنواره 13شهرستان ومنطقه استان جشنواره های شهرستانی ومنطقه ای خیرین برگزار می شود.
هادی زارع پور گفت: خیرین مدرسه ساز تاکنون 1 هزار و500کلاس درس ساخته اند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ جشنواره در استان برگزار شده است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و ارتقای فعالیت خیرین، تعهدات خیرین از ۲ و نیم میلیارد تومان سال ۱۳۹۲، در جشنواره شانزدهم به ۱۴ میلیارد تومان رسید و رشد مناسبی در سایر جشنواره‌ها داشت.
زارع پور افزود: هم اکنون ۶۴ پروژه مدرسه سازی با ۲۹۲ کلاس درس با اعتبار ۴۴۷ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان در دست ساخت است.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پنج سال اخیر افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال در جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان تعهد شد که تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.
 زارع پور اظهار داشت از سال آینده جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستانی در مناطق مختلف استان برگزار و منابع آن در خود آن منطقه هزینه خواهد شد.
 
همه چیز آماده برای برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز / جشنواره های شهرستانی برگزار می شود

در ادامه نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست و یکمین جشنواره خیرین استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: تعامل خوبی بین خیرین محترم و آموزش و پرورش وجود دارد که این موضوع از بهترین راهکاریهایی است که می شود در آن از خیرین محترم تکریم و تجلیل بعمل آید.
مهندس صبری افزود: بر اساس دستور مقام عالی سازمان نوسازی مدارس در خصوص چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در کارتابل تمام ادارات کل لحاظ گردیده و با استفاده از تمامی ظرفیتها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تأکید شده است .
وی گفت: امسال به طور کلی از عملکرد چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح کشور ارزیابی به عمل خواهد آمد و از ادارات کلی که تعهدات خیرین آنان نسبت به سال گذشته ارتقاء داشته باشد تجلیل بعمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار