کد خبر: ۷۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲ 12 March 2019
اولین رویداد استارتاپی SMEها با رویکرد کسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط، باهدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سیدهاشم موسوی گفت: این رویداد با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همکاری پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد با حضور فعالان حوزه صنعت، دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد استارتاپی smeها و ایده شو افزود: تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، اجرای سیاست‌های کلی علم و فناوری و ساماندهی و توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: ترویج رویداد‌های بومی با هدف ارتقاء درون زا و برون گرایی فناوری، بهره برداری موثر از ظرفیت دانشجویان، فناوران و نوآوران،حمایت تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی، ارتباط صنعت با دانشگاه و جلب توجه سرمایه گذاران و فعالان صنعتی به رخداد‌های استارتاپی از دیگر اهداف رویداد استارتاپی smeها است.

موسوی در ادامه گفت: ارائه طرح‌های نو، حمایت از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و همچنین معرفی طراحان و ایده‌های نو به سرمایه گذاران از مزیت‌های این گونه استارتاپ هاست.

اولین رویداد استارتاپی SMEها با رویکردکسب وکار نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات صنایع کوچک ومتوسط ۱۹ اسفند در یاسوج برگزار شد و ازمیان ۱۷ ایده پذیرفته شده مقدماتی پس ارائه توسط ایده پردازان ۵ایده برتر توسط هیات داوران معرفی و تجلیل شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار