کد خبر: ۷۲۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 13 March 2019
اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح سپاس در زمینه حقوق شهروندی شد. 
     
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با سالروز صدور منشور حقوق شهروندی و در راستای تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه حقوق شهروندی، دستگاههای برتر در این زمینه معرفی شدند که اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حائز رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و لوح سپاس این جشنواره را دریافت کرد. 
  
در این لوح که به امضای دکتر احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در زمینه حقوق شهروندی  آمده است: "در بازرسی از برنامه های صیانت از حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب در میان سازمانها،ادارات، نهادهای انقلاب اسلامی استان در سال 1396 آن سازمان به عنوان دستگاه اجرایی برتر شناخته شده است و لوح تقدیر به پاس قدردانی از تلاشها و زحمات اهداء می گردد. 
 شایان ذکر است این لوح به مناسبت اقدامات ارزشمند اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه عفاف و حجاب و اجرای منشور حقوق شهروندی اعطا گردیده است.
 
نوسازی رتبه برتر حقوق شهروندی را کسب کرد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
اخه مگه نوسازی هم ارباب رجوع داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار