در پی انتشار ویدئویی از یک خانواده غارنشین صورت گرفت؛
فرماندار شهرستان لنده در واکنش به انتشار ویدیوی خانواده ای که در غار زندگی می کند گفت؛ چنین خانواده ای حتی در نقاط مرزی با شهرستان لنده زندگی نمی کند.
کد خبر: ۷۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 14 March 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار شهرستان لنده در واکنش به انتشار ویدیوی خانواده ای که در غار زندگی می کند گفت؛ چنین خانواده ای حتی در نقاط مرزی با شهرستان لنده زندگی نمی کند.
فرماندار لنده با اشاره به انتشار این ویدیو که محتوای آن زندگی یک خانواده در غار را به تصویر کشیده است گفت؛ ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی بدون شک بیانگر شرایط سخت زندگی این خانواده است ولی این چنین خانواده ای در شهرستان لنده زندگی نمی کنند. 
کریمی نژاد با انتقاد از نوع پوشش این خبر از سوی برخی سایت های خبری گفت؛ دقت و اطمینان از صحت یک خبر موجب حفظ و اعتماد به رسانه ها است. یک خبر باید صحت کامل داشته باشد که متاسفانه در انتشار این خبر در برخی رسانه ها این اصل رعایت نگردید و بدون آنکه از منطقه زندگی این خانواده اطلاعی داشته باشند به شهرستان لنده نسبت دادند.

وی افزود؛ یک رسانه در خبر نباید اطلاعات نادرست ارائه دهد چرا که هم اعتبار آن رسانه از بین خواهد رفت و هم به هدف خود از پوشش یک خبر نمی رسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اصلا این خانواده شغلشون عشایری وهیچگونه وضع بد زندگی ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار