کد خبر: ۷۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 14 March 2019
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که مأموران محیط زیست این استان را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند، پاداش مالی دریافت می‌کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با تصویب هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست، مخبرانی که مأموران سازمان حفاظت محیط زیست را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند، پاداش مالی دریافت می‌کنند. 
سازمان حفاظت محیط زیست و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد تبصره ماده واحده قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط ‌زیست در ارتباط با جرایم زیست محیطی مصوب ۱۳۹۴ آیین‌ نامه اجرایی قانون یاد شده را تصویب کرد.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: محیط زیست این استان از ظرفیت اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد و افراد مطلع برای کنترل و رفع جرایم زیست محیطی استفاده می‌کند.
محسن جعفری نژاد افزود: افرادی که تخلفات را گزارش می دهند هیچ‌ گونه رابطه استخدامی با این اداره کل ندارند اما به منظور جبران زحمات آنها سازمان حفاظت محیط زیست برای آنها پاداش در نظر می‌گیرد.
وی بیان کرد: براساس این آیین نامه به کارکنان و مأموران سازمان در امور جلوگیری از تخلفات و جرایم معادل ۳۵ درصد بهای جانوران وحشی، کاشفان معادل ۲۵ ‏درصد، کارکنان و مأموران سازمان در امور پیگیری و تعقیب معادل ۱۰ درصد و مخبر معادل ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار