کد خبر: ۷۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 14 March 2019
سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اعزام دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی استان از 15 اسفندماه شروع شده و تا 24 اسفند‌ماه 2 هزار و 500 دانشجوی استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: با برگزاری این اردوها، بخشی از اهدافی که ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی داریم، تامین شود.
آسمند عنوان کرد: این اردوها نقش تاثیرگذاری در هویت‌سازی نسل جوان امروز دارد تا با دیدن رشادت‌های نسل دیروز با تاریخ همراه با موفقیت ملت خود آشنایی پیدا کرده و در مقابل جریان‌‌های نا‌امیدکننده مقاوم شود.
وی آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای تمامی نسل‌ها از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار