رئیس اتاق اصناف کهگیلویه خبر داد؛
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه اظهار داشت: با هدف جلب رضایت مردم در تأمین کالای اساسی،۴۰ صنف از امروز فروش فوق‌العاده  خود را در سه شهرستان لنده کهگیلویه و چرام آغاز کردند.  
کد خبر: ۷۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 14 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف جلب رضایت مردم در تأمین کالای اساسی ۴۰ صنف از امروز فروش فوق‌العاده  خود را در سه شهرستان لنده، کهگیلویه و چرام آغاز کردند.

وی افزود: کالای مورد عرضه در واحدهای صنفی پوشاک،کیف و کفش،عطر و لوازم آرایشی،تنقلات وخواروبار از سه تا ۵۰ درصد تخفیف به مصرف‌کننده می‌رسد.

عین الله اخوان ابراز داشت: با ممنوعیت برپایی هرگونه نمایشگاه و فروشگاه بهاره در شهرستان کهگیلویه و برای حمایت از مصرف کننده و همچنین رونق بازار طرح فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه‌ها شده است.

اخوان تصریح کرد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت و کارشناس فرمانداری بر طرح نظارت دارند.

رئیس اتحادیه لبنیات کهگیلویه هم در این باره اظهار داشت: بر اساس فراخوان انجام شده صنوف برای اجرای طرح اعلام آمادگی کرده و متعهد شدند کالای خود را با اعمال تخفیف عرضه کنند.

وی افزود: در برخی از صنوف مشمول طرح فروش فوق‌العاده تخفیف ۵۰ درصدی هم اعمال شده است.

حمیدرضا بهمنی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح شهرستان اجرا و جایگزین نمایشگاه بهاره شده است، افزود: کسانی که در برپایی نمایشگاه منفعت داشتند با اجرای طرح فروش فوق‌العاده مخالف بوده و منافع خود را به خطر می‌بینند.

بهمنی تصریح کرد: برخی از صنوف واقع در خیابان‌های بازار روز، شهید مطهری، شهید پارسی، شریعتی، کشوری، جام‌جم، طالقانی، امام خمینی، آزادگان و شهید نورالدینی در دهدشت فروش فوق‌العاده دارند.

وی، افزود: یکی از صنوف در خیابان شهدای سوق، سه واحد صنفی در خیابان امام خمینی لنده و سه واحد در چرام در اجرای طرح فروش فوق‌العاده مشارکت دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار