کد خبر: ۷۲۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 15 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از چیتاب حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه های نماز عبادی سیاسی 24 اسفند بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه درباره اهمیت نوروز گفت: اعمال این عید باستانی مورد قبول دین اسلام است.

وی مسائلی چون چشم و هم چشمی و خود برتربینی در جامعه را از عوامل کمرنگی صله رحم در جامعه دانست و گفت: متاسفانه بنا به دلایلی حتی برادر با برادر و فرزند از پدر و مادر ماههاست خبر و ارتباطی ندارند که این از شان ما ایرانیان باید به دور باشد.

امام جمعه کبکیان با اشاره به اعطای نشان توسط فرمانده کل قوا به سردار سلیمانی گفت: اعطای نشان ذوالفقار که از بالاترین درجات نیروهای مسلح در کشور است که در تاریخ جمهوری اسلامی سابقه چنین اعطایی وجود نداشت و این نشان از جهادگری و جان برکف بودن این سردار دلاور ایران زمین در سپاه قدس است.

وحدانی‌فر افزود: دعای خیر رهبر معظم انقلاب در سعادتمندی و پیشرفت روز افزون ایشان انسان را به یاد دعای امیرالمومنین(ع) در قبال برخی یارانش می‌اندازد که نشان از رضایت ولی فقیه زمان در قبال یک فرد دارد.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به ریاست دستگاه قضایی گفت: سوابق طولانی در سطوح مختلف قوه قضائیه در کنار فقاهت و تجربه و دانش ممتاز باعث شد تامسؤولیت کرسی قضایی به ایشان واگذار گردد.

وحدانی‌فر با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق هم گفت: اهمیت دستاوردهای این سفر در حوزه‌های مختلف خاصه اقتصادی در این است که عراق بزرگترین بازار خارجی برای کالاهای ایرانی است که روابط اقتصادی 12 میلیارد دلاری ایران را به 20 میلیارد دلار در سال می‌رساند. 

امام جمعه کبگیان درباره جنبه سیاسی این سفر هم گفت: در مقابل کسانی در شب با نور خاموش هواپیمای خود بدون استقبال با هزاران ترس و لرز در عراق فرود می‌آیند

این خطیب جمعه با طلب حلالیت از مردم و نمازگزاران با اشاره به آخرین نماز جمعه سال97 گفت: توان ما همین مقدار بود و در خدمتکزاری به مردم کوتاهی نکردیم.

حجت الاسلام وحدانی فر خطاب به مردم افزود : همدیگر را در نهایت رأفت دل ، ببخشید زیرا مشخص نیست تا جمعه دیگر عمری داشته باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار