حالا این روحانی هر مشکلی را که بیان کند ، مسئولین مرتبط از پایین ترین تا بالاترین سطح سعی می کنند حرفش بر زمین نماند. امروز هم روحانی قصه گو توانست با یک توئیت وعده اینترنت پرسرعت را از وز یر ارتباطات بگیرد!
کد خبر: ۷۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 15 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها اسماعیل آذری معروف به روحانی قصه خوان ، در همه جا از تلویریون تا شبکه های اجتماعی حضور دارد و البته سایت ها و خبرگزاری ها هم با حرص و ولع در پی پوشش اقدامات وی هستند. کار اسماعیل آذری فقط به موضوع کتابخوانی بچه ها ختم نمی شود و حالا این روحانی هر مشکلی را که بیان کند ، مسئولین مرتبط از پایین ترین تا بالاترین سطح سعی می کنند حرفش بر زمین نماند. امروز هم روحانی قصه گو توانست با یک توئیت وعده اینترنت پرسرعت را از وز یر ارتباطات بگیرد!
 
توئیت های پر خیر آذری کهگیلویه و بویراحمدی و آذری وزیر! + تصویر
 
بنابر این گزارش، اسماعیل آذری طلبه مشهوری که در روستاها برای بچه ها کتاب قصه می خواند، در جدیدترین توئیت خود با اشاره به روستای "دره کل" از توابع استان کهگلویه و بویراحمد و به نقل از یک پیرمرد ساکن این روستا نوشت: «عملکرد روحانیت را نقد کرد، از اینکه روستا تلفن همراه آنتن نمی ده، گیرنده هاشون فقط سه شبکه می گیره شکایت کرد.
گفتم مسئول نیستم و به ندرت مسئولی را دیده ام
گفت زبان که داری
و من سکوت
چندی پیش معاون حقوقی رئیس جمهوربه یاسوج آمد عشایر به استقبالش آمدند و صدها گلوله به افتخارش شکلیک شد.»
 
توئیت های پر خیر آذری کهگیلویه و بویراحمدی و آذری وزیر! + تصویر

آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در پاسخ به این توئیت نوشت: ممنونم که صدای مردم این روستا را شنیدی و منتقل کردید.
بی زحمت از قول این آذری به آن ها بفرمایید تا شهریور ۹۸ اینترنت پرسرعت خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار