تابناک گزارش می دهد؛
اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح سپاس در زمینه حقوق شهروندی شد.
کد خبر: ۷۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 15 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همزمان با سالروز صدور منشور حقوق شهروندی و در راستای تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه حقوق شهروندی، دستگاههای برتر در این زمینه معرفی شدند که اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حائز رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و لوح سپاس این جشنواره را دریافت کرد.

در این لوح که به امضای دکتر احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد است، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در زمینه حقوق شهروندی آمده است: "در بازرسی از برنامه های صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب در میان سازمانها، ادارات، نهادهای انقلاب اسلامی استان در سال 1396 آن سازمان به عنوان دستگاه اجرایی برتر شناخته شده است و لوح تقدیر به پاس قدردانی از تلاشها و زحمات اهداء می گردد.

شایان ذکر است این لوح به مناسبت اقدامات ارزشمند اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه عفاف و حجاب و اجرای منشور حقوق شهروندی اعطا گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار