کد خبر: ۷۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 20 March 2019
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر ابراهیم نعیمی در پیامی،فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خداوند متعال  یافت و جمال یگانه عالم بشریت را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به اتحاد، همدلی، گره گشایی و هم گرایی دعوت می کند.
 نوروز یا همان آغاز رویش بهار دل انگیز، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت و راز قدرت یگانه عالم بشریت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، پاکسازی دل، تغییر در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد. امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.
نوروز سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست  و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت است . عيد نوروز آغاز رويش است. اين رويش همچنان كه در طبيعت محسوس است ، مي تواند در دلها و جانهاي ما و حركت رو به پيشرفت ما نيز خود را مجسم و نمايان كند
خداوندا  بر همه دقایق سال، تو را شکر و سپاس می گزاریم که فرصت و نعمت معیشت را در این سال نیز نصیب و روزی فرمودی و فرصت دادی تا در مزرعه زندگی عمر بکاریم و اینک که طبیعت  در طلیعه بهار ، جان و حیات دوباره می یابد ، ما نیز بر بهار جان ها  و قلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم و سال جدید را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم و از خداوند مسئلت می نماییم که نصیب و روزیمان را از برکت و هدایت های آن امام هادی بیش از پیش قرارد دهد و جان ما را زنده و بهاری و شادابی و نشاط ما را درظل هدایت و برکات ایشان مستدام و مستمر نماید.
با سلام و درود به روان پاك امام راحل ، شهدای گلگون كفن انقلاب اسلامی و دوران پر عزت دفاع مقدس  و آرزوی سلامتی و تندرستی برای  مقام معظم رهبری از درگاه خداوند منان ، فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به تمامی همکاران گرامی دانشگاه علوم پزشکی خاصه شبکه های بهداشت درمان هشت شهرستان استان تبریک  و تهنیت  و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.
        دکتر ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار