رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی پلیس این استان برای نوروز امسال در 2 مرحله آغاز شده است که در آن از تمام ظرفیت های پلیس استفاده می شود.
کد خبر: ۷۲۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 21 March 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی پلیس این استان برای نوروز امسال در 2 مرحله آغاز شده است که در آن از تمام ظرفیت های پلیس استفاده می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ، اظهار داشت: با آغاز ایام تعطیلات نوروز حجم تردد در معابر جاده ای و شهری افزایش می یابد.
وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت مهار این حجم ترافیکی در سطح معابر کهگیلویه و بویراحمد و برای جلوگیری از تلفات و تصادفات و ایجاد ایمنی ترافیک طرحی را همه ساله به اجرا می گذارد.
سرهنگ خوشوقت بیان کرد: 65 تیم سواره در معابر کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال خواهند داشت.
وی عنوان کرد: همچنین 150 نیروی پیاده برای کنترل ترافیکی تقاطع ها و چهار راه ها، 10 تیم نامحسوس در معابر شهری و 10 تیم موتور در ایام نوروز فعال خواهند بود.
 
جمع آوری خودروهایی که دور دور می کردند/ اجرای طرح دو مرحله ای نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرحله نخست طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ دهم اسفند سال جاری آغاز شده و در تاریخ 25 فروردین 98 خاتمه می یابد.
وی ابراز داشت: مرحله دوم از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا تاریخ 18 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی توصیه کرد که رانندگان از سبقت های غیر مجاز و داشتن سرعت غیر مجاز بپرهیزند و با داشتن صبر و حوصله و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه استان افزود : در سال گذشته یکی از مشکلات ترافیکی مربوط به خودروهایی بود که در سطح شهر یاسوج اقدام به دور دور کردن می نمودند که با اقدام قاطع پلیس این خودروها شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند و خوشبختانه اکنون این اقدام خلاف در سطح شهر یاسوج به شدت کاهش یافته است.
خوشوقت با اشاره به نبود مرکز مانیتورینگ در استان افزود: استفاده از دوربین ها و تجهیزات هوشمند می تواند در مهار سرعت در معابر شهری استان موثر واقع شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تقویت شهرداری ها جهت ایجاد مراکز مانیتورینگ در کل استان یک ضرورت است تا بتوان هم تخلفات را در سطح شهر رصد کرد و هم برای سامان دادن به مشکلات ترافیکی به موقع عمل کرد.
خوشوقت با اشاره به ضرورت احداث پل های مکانیزه در سطح شهر یاسوج افزود: با این کار هم تلفات کمتر شده و هم ترافیک روان تر خواهد شد. 
وی افزود: سال 97 کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته روی داد که این مهم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی به دست آمده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 58 تیم گشت پلیس راه ،تردد گردشگران و مسافران نوروزی را در محور‌های مواصلاتی این استان کنترل می کنند.

سرهنگ بهنام ویسی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 43 تیم آشکار و 15 تیم به صورت نامحسوس در طرح نوروزی تردد خودرو‌ها را زیر نظر دارند.
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی کنترل جاده ها امسال از شنبه هفته جاری آغاز شده و تا 15 فروردین‌ 98 ادامه دارد ، افزود: پلیس‌ راه با آماده باش کامل در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی به مسافران خدمات رسانی خواهد کرد.
ویسی پور با اشاره به مجهز بودن تیم های آشکار پلیس راه به 31 دستگاه دوربین سرعت سنج بیان کرد: در این طرح با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، صحبت کردن با گوشی تلفن همراه حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی برخورد می‌شود .
رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: در ایام نوروز خودرو‌هایی که دو تخلف خطرساز را بطور همزمان مرتکب شوند به مدت 72 ساعت توقیف خواهند شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار