کد خبر: ۷۲۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 24 March 2019
کمال الدین دولتخواه مدیر معزول بنیاد شهید کهگیلویه طی سخنانی در مراسم اختتامیه بویگ بهار حملات تندی را متوجه اصولگرایان ، اصلاح طلبان و عدل هاشنی نمود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از راک نیوز ؛ مراسم اختتامیه "بویگ بهار با حضور مهمانان کشوری و استانی با تاخیر یک ساعته آغاز گردید. 
این مراسم با سخنرانی سید کمال الدین دولتخواه رنگ و بوی خاصی گرفت .
میزبان اختتامیه بویگ بهار بی توجهی مسئولان شهرستانی وسهم همه آنها را در سرنوشت فعلی بلاد شاپور بی تاثیر ندانست.
رئیس بنیاد مردم نهاد یاران مانا با انتقاد از طیف های سیاسی گفت: نه تفکر اصولگرایی ونه اصلاح طلبی هیچکدام هیچ وقت به فکر کهگیلویه بزرگ و توسعه آن نبودند.
وی به عملکرد ۳نماینده کهگیلویه بزرک انتقاد کرد و گفت : یکی در فکر توسعه قضایی بود و دیگر خودش را سپر میکرد و نوک انتقاد خودرا به سمت عدل هاشمی پور کوک کرد و گفت: وی همه‌ی  هم و غم خود را بر سیمان سپو و پتروشیمی گذاشته است. 
وی گفت: کهگیلویه اگر تاجگردون داشت این اتفاق برسر بلاد شاپور نمی آمد. 
دولتخواه با انتقاد از بی توجهی های نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: اگر کهگیلویه تاجگردون داشت سرنوشت ۴۸ هکتار بافت تاریخی کهگیلویه اینگونه نبود.
اوبه عملکرد تاجگردون در توجه به بازسازی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان اشاره ای کرد و تکرار کرد اگر کهگیلویه تاجگردون داشت حالا او اینجا بافت تاریخی دهدشت را افتتاح می کرد و بی شک این حال و روز بافت تاریخی دهدشت نبود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار