کد خبر: ۷۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 24 March 2019

اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با مردم استانهای مازندران و گلستان همدردی کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد احمدی در این پیام ، کشته و زخمی شدن برخی از هموطنان در سیل ویرانگر در این استانها را تسلیت گفت و آمادگی این استان برای کمک به مردم مناطق بحران زده را اعلام کرد.

در پیام دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 حادثه ناگوار و دلخراش و جاری شدن سیل در استانهای شمالی مازندران و گلستان که موجب خسارات و زیانهای زیادی در این استانها شده باعث تالم و تاثر فراوان همه نوع دوستان و هموطنان به ویژه مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
 کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این استانها غم این مصیبت و حادثه را دو چندان کرده است.
اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از حادثه سیل اخیر و عرض تسلیت به تمامی داغدیدگان این حادثه آمادگی این استان را برای هرگونه امداد رسانی ازجمله ارسال اقلام امدادی و پزشکی و نیروهای کمک رسان اعلام می دارد.
از همه دستگاههای امداد رسان می خواهم آمادگی لازم را جهت ارسال هر گونه اقلام خوراکی،پوشاک،امدادی و پزشکی در این روزها داشته باشند و درصورت ضرورت و در اسرع وقت این اقلام جهت کمک رسانی به مردم سیل زده استانهای شمال کشور گسیل شود.
در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده داغدیده گان و حادثه دیدگان و آرزوی بهبود وضعیت فعلی،این استان آماده هر گونه کمک رسانی و امداد رسانی به مناطق بحران زده استانهای مازندران و گلستان است.

علی محمد احمدی 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار