درخواست دانشجویان لنده ای از عدل هاشمی
نماینده دانشجویان خطاب به فرماندار لنده: مانع توسعه دانشگاه نشوید.
کد خبر: ۷۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 25 March 2019
همایش تجلیل از دانشجویان  اردوهای جهادی در شهرستان لنده برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس دانشگاه و رئیس سابق بسیج دانشجویی و نماینده ای دیگر از دانشجویان، پاره ای از مشکلات دانشگاه و دانشجویان  را بیان نمودند.
 
به داد دانشجو و دانشگاه برسید
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار هاشمی پور در این برنامه ضمن لزوم تشویق جهادگران و ایجاد انگیزه در آنان گفت: بسیاری از نارسایی ها و  مشکلات موجود به دلیل کم رنگ شدن روحیه جهادی و مدیریت انقلابی است که با ایجاد انگیزه و تشکر از اقدامات تشکلات دانشجویی امکان پذیر است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی امام خمینی(ره) را الگوی بسیار مناسب جهادگران دانست و افزود: مایه افتخار است که  اعضای اردوهای جهادی با الهام گرفتن از مکتب امام راحل در کنار پاسداران انقلاب و مرزبانان وطن در حین انجام وظیفه در جهت محرومیت زدایی حتی جان خود را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اند.
 
به داد دانشجو و دانشگاه برسید

هاشمی پور ضمن تقدیر از بانیان جلسه دانشجویی و لزوم استفاده از فرصت ها بر مبنای تعامل جهت خدمت رسانی به مردم و تأکید بر اینکه اگر پیگیری نکنم مشکلات حل نمی شوند، اظهار داشت: از هرگونه نقد سازنده و منصفانه استقبال می کنم و خطاب به فرماندار لنده گفت: با تلاش و رایزنی توانستیم 10 هزار کنتور گاز مجانی از وزیر نفت بگیریم و این صدقه سر هیچ کس نیست بلکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انتظار میرود مسئولان به جای دامن زدن به حواشی، قدردان و مبلغ خدمات نظام باشند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی اقدامات بنیاد مستضعفان را شایسته تقدیر دانست و افزود:  با توجه به سابقه این نهاد انقلابی و اقدامات ارزشمندش در سایر استانها، انتظار میرود در شهرستان لنده نیز کارهای اساسی صورت بگیرد که در غیر اینصورت فرماندار موظف به پیگیری است و حتی به دفتر مقام معظم رهبری موضوع را گزارش نماید.
سردار هاشمی پور در جواب درخواست دانشجویان مبنی بر مساعدت جهت توسعه دانشگاه و اعزام جهادگران به کربلای معلی اظهار داشت: تمام تلاش خودم را در این زمینه به کار می گیرم و با رایزنی با مسئولان مربوطه و استفاده از ظرفیت خیرین، امیدوارم مشکلات رفع شوند و تا پایان فروردین نتیجه کار را به دانشگاه و دانشجویان اعلام می نمایم.

لازم به ذکر است که دانشجویان در چند مرحله سردار هاشمی پور را مورد تشویق قرار داده و سخنانش را تأیید نمودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تیتر هیچ ربطی به متن نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار