دیودیده خبر داد:
خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی واحدهای صنعتی،صنفی و معدنی دریافت نداشته ایم.
کد خبر: ۷۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 26 March 2019
رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته بحران سازمان صنعت،معدن و تجارت خبر داد و گفت:خدارا شکر تاکنون هیچ واحد صنفی و صنعتی دچار خسارت نشده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود:باشروع سامانه شدید بارشی و هشدارهای مدیریت بحران استان ،از صبح روز دوشنبه ،پنجم فروردین ،سازمان صنعت ،معدن و تجارت به حالت اماده باشه درامد.
وی گفت:با شدت یافتن بارش رحمت الهی ،اولویت کاری خود و مجموعه همکارانم در سطح استان ،از واحدهای صنعتی،معدنی و بازار و شهرک های صنعتی بازدیدهای مکرری داشتیم و لحظه به لحظه وضعیت و شرایط ان ها را رصد میکردیم و تاکنون این روند از دستور کار خارج نشده.
دیودیده با بیان اینکه  خوشبختانه تاکنون  هیچ یک از واحدهای زیرمجموعه سازمان صنعت،معدن و تجارت دچار خسارت نشده ،افزود:از متصدیان محترم واحدهای خود خواسته ایم،ضمن رعایت اصول ایمنی و پیش بینی های لازم برای مقابله با بحران های احتمالی ،وقوع هرگونه حوادث مرتبط را در اسرع وقت به جانشین کمیته بحران سازمان(مهندس حسینی۰۹۱۷۳۴۱۲۲۶۷)ویا مدیر روابط  عمومی سازمان (رزاقی۰۹۱۷۵۷۰۶۷۴۵)گزارش نمایند.
رئیس صنعت،معدن و تجارت در ادامه درخصوص تامین کالای ضروری بویژه ارد و نان،پیش بینی های لازم را ،سازمان صنعت،معدن و تجارت انجام داده که در همین راستا،مقدار ۷۰تن ارد موجود و ذخیره داریم و ۳مجتمع بزرگ تولید نان مجهز به سوخت ذخیره و ارد موردنیاز به حالت اماده باش دراورده ایم و مقدار زیادی نان خشک پخته شده داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار