اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
امروز عدل هاشمی میهمان جمعی از لیدرها و نیروهای سیاسی شاخص شهرستان بهمئی در یکی از باغ ویلاهای این شهرستان بود .
کد خبر: ۷۲۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶ 30 March 2019
امروز عدل هاشمی میهمان جمعی از لیدرها و نیروهای سیاسی شاخص شهرستان بهمئی در یکی از باغ ویلاهای این شهرستان بود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بخشدار سابق سراسیاب ضمن خیر مقدم به سردار هاشمی و هئیت همراه در این نشست گفت:  زحمات عدل هاشمی پور بر کسی پوشیده نیست و اگر بخواهیم زحمات شما را نادیده بگیریم به مانند انکار کردن خورشید می باشد.
 
دیدار با عدل هاشمی در باغ ویلایی در بهمئی/ تحلیلی بر سبد رای نماینده در دور گذشته / هاشمی : از وزیر نفت اعتبار می گیریم ، فرماندار می گوید صدقه نمی خواهیم

تحلیلی بر سبد رای نماینده در دور گذشته
اسماعیل یزدان دوست افزود :در کنار این که زحمات شما را ارج می نهیم ولی این نیروهای ارزشی و انقلابی انتقاداتی هم دارند و آن این است که در این سه سال توجه چندانی به این نیروها نشد و انتظار داریم در این ماه‌های پایانی و سال‌های دیگر از فکر و اندیشه این نیروها استفاده بیشتری کنید و با آنها بیشتر در ارتباط باشید.
 
دیدار با عدل هاشمی در باغ ویلایی در بهمئی/ تحلیلی بر سبد رای نماینده در دور گذشته / هاشمی : از وزیر نفت اعتبار می گیریم ، فرماندار می گوید صدقه نمی خواهیم

در ادامه عبدالصالح صمدی نسب رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و همچنین معاون اسبق پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و احمد گفت : انشالله همه ما بتوانیم در جهت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، گام برداریم.
صمدی افزود : یکی از دلایلی که این طیف( نیروهای ارزشی) از جنابعالی حمایت کردند این بوده که احساس کردند که از جمله کسانی هستید که می‌توانید در راه دفاع از آرمان‌های این نظام قدم بردارید و تلاش کنید و شما را از مجموعه ای می‌دانند (سپاه پاسداران) که هر جا و در هر عرصه ای حضور پیدا دارند.
وی ادامه داد : یکی دیگر اینکه احساس کردند که شما تجربیات بسیار ارزشمندی را در دوره سازندگی در قرارگاه خاتم داشتید و می توانید در این راستا کمک کنید و بستر را برای توسعه شهرستان و حوزه انتخابیه ایجاد کنید.
صمدی گفت : دو خصلت تعهد و تخصص در جنابعالی وجود دارد. هنر یک نماینده در مجلس رایزنی با وزرا برای گرفتن اعتبارات است و یا از طریق خیرین و یا بخش خصوصی.احساس می‌کنیم ظرفیت های بالقوه و بالفعلی در جنابعالی وجود دارد که اگر همراهی و کمک شود می تواند موثر واقع شود.
این چهره سیاسی فرهنگی افزود : آسیب ها و مشکلاتی هستند و آن  برمی‌گردد به نوع برنامه ریزی تشکیلاتی. 
وی در توضیح مطالب خود گفت : سه گروه در این مدت شما را همراهی کردند: ۱_ گروه سنتی ۲_ اصلاح‌طلب۳_ نیروهای ارزشی، مدیریت این سه گروه در کنار هم نیازمند ورود جنابعالی به بعضی موارد دارد.
صمدی ادامه داد : این سه گروه با سه انگیزه در کنار شما هستند ۱_ استفاده شخصی ۲_ جنابعالی را به عنوان یک سنگر برای انتقام از گذشته دیگران می بینند ۳_ گروهی که صادقانه و بر اساس تجربیات و توانمندی های جنابعالی و اینکه می توانید برای حوزه انتخابیه مفید باشید.
وی گفت : در مجموع و بدون استثناء این سه انگیزه در هر سه گروه وجود دارد که این سه گروه باید به سبکی مدیریت شوند که حضرتعالی بتوانید مثل گذشته و با قدرت بیشتری در آینده هم ایفای نقش کنید و بتوانید از این طیف‌ها مشاوره و کمک بگیرید تا بتوانید موفق تر به پیش بروید که این موضوع در این مدت خدمت جنابعالی کمتر اتفاق افتاده است.
صمدی افزود : بعضی از دوستان در همین شهرستان همه چیز را برای خود می خواهند. در بین این افراد(نیروهای ارزشی)  افرادی هستند از سطح ادارات کل، بخشدار، مدیر شهرستان یک سری ظرفیت‌های داشتند و بعضی در سطح کلان کشور خدمت کردند آیا نباید از نظرات آنها استفاده شود؟؟؟
صمدی در پایان گفت : این ها آسیب هایی هستند که وجود دارد و امیدواریم که جنابعالی به آنها توجه داشته باشید.
 
دیدار با عدل هاشمی در باغ ویلایی در بهمئی/ تحلیلی بر سبد رای نماینده در دور گذشته / هاشمی : از وزیر نفت اعتبار می گیریم ، فرماندار می گوید صدقه نمی خواهیم
 
دولت در بخش اقتصادی خوب عمل نکرده است
عدل هاشمی پور در ابتدای صحبت‌های خود گفت: کشور ما از حیث امنیتی و دفاعی از تمام ادوار گذشته بهتر است و هیچ مشکل و نگرانی نداریم.
هاشمی افزود :دولت در بخش اقتصادی متأسفانه درست مدیریت نکرده است که این به مجلس هم برمی‌گردد چرا که وزرایی که انتخاب می شوند باید کارآمد و انقلابی باشند که متاسفانه بعضی از این وزرا اینگونه نیستند.
وی ادامه داد : یکی از وزیران کارآمد وزیر نفت است که توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وی خارج از اعتبارات استانی و ملی پول بگیریم.
هاشمی گفت : سه سال است در مسیری حرکت می‌کنیم که دغدغه مقام معظم رهبری است و آن بحث اقتصاد مقاومتی است.
پول گرفتم و دادم اما کسی حاضر نشد اسم مرا بیاورد
وی خطاب به نخبگان سیاسی بهمئی گفت : مطمئناً شماها در این مورد می توانید سرتان را بالا بگیرید که اگر خودتان را هزینه‌ای بنده ی حقیر کردید و به من اعتماد کردید توانستم به قول ها و وعده های خود عمل کنم. ۹ میلیارد تومان در ۶ ماه گذشته پول وارد بیمارستان شده است که اینها همینطور الکی نیامده است.۷ میلیارد تومان پول برای ۲۳ جاده روستایی از زنگنه پول گرفتیم، نزدیک به ۵ تا ۶ میلیارد برای ۹ خیابان لیکک از وزیر نفت گرفتیم و یکی هم حاضر نشد اسم بنده را به عنوان یک چهره اصولگرا در جامعه مطرح کند و غیر از خدا هیچ پناهگاهی تا الان نداشتم و در مقابل همه ایستاده ام.
وی در تشریح عملکرد خود گفت : ۳ میلیارد برای محوطه سازی بیمارستان لیکک ۹ و نیم میلیارد تومان فقط برای چمن مصنوعی و ورزش لیکک ۶ میلیارد برای جاده جایزان به لیکک،۴ و نیم میلیارد برای جاده گنبد بردی و ابوالفارس به رامهرمز که این ها را از  وزارت نفت گرفتیم. یک و نیم میلیارد پول برای اولین بار به شهرداری لیکک فقط بابت عوارض واریز شده و یک نفر از شهرداری و شورای شهر لیکک حاضر نشد اسمی از بنده ببرد.
هاشمی افزود : هر مسئولی الان همراه خانواده خود به تفریح رفته است، خدا از من نگذرد اگر در طول این سه سال یک ساعت با خانواده ام برای تفریح جایی رفته باشم و همیشه در بین مردم هستم.

وی گفت : تفکری در استان ما وجود دارد که کسی توجهی به کار عام‌المنفعه ندارد و کار اساسی و زیربنایی نیست.
از وزیر نفت اعتبار می گیریم ، فرماندار می گوید صدقه نمی خواهیم!

نماینده مجلس بیان کرد : بعد از رایزنی ها و زحمات زیادی که انجام دادیم و توانستیم ۱۰ هزار کنتور گاز برای حوزه دیشموک به مبلغ ۴ میلیارد تومان بگیریم فرماندار حوزه ی انتخابیه ی من در موگرمون برای اینکه کار بنده را کمرنگ کنند گفت ما کنترل صدقه سری آقای زنگنه را نمی‌خواهیم در صورتی که اعتبار شهرستان لنده در سال ۳ میلیارد تومان بوده است. ۳ سال واقعاً من را بی کس کش کردند و تنها ماندم و هیچ زمان از مواضعم برنگشتم.
 وی در مورد برخورد خود با سید علی محمد بزرگواری گفت: من و آقای بزرگواری با هم برادر هستیم و همیشه از تفکر، خدمات و بزرگی و منش و برخورد و روحیه اقتدارگرایی وی استفاده کردم و در همین مدت به وی گفتم هر تصمیمی که بخواهی بگیری من آماده ام، خودش هم می داند که بنده تشنه القاب و عناوین نیستم.

هاشمی پور بیان کرد: هر گرایش و هر رشته را بنده با آن دست و پنجه نرم کردم .در این ده روز بینی وبین الله فقط ۳ دقیقه توانستم مادرم را ببینم.ان شاءالله که این نامگذاری سال به گفته مقام معظم رهبری مسئولین دست به دست هم دهیم تا از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کنیم.

 وی در بحث شهرستان بهمئی گفت:  در شهرستان به دنبال پروژه های جدید نیستم و پروژه های تعریف شده را پیگیری و ادامه خواهیم داد.

هاشمی گفت: دلیل کم بودن ارتباطات با شما عزیزان این بوده که وقت خود را صرف کارهای زیربنایی و عامل المنفعه کرده و زمانبر بود و از این به بعد سعی می‌کنم با تمام وجودم در اختیار شما باشم و از مشورت‌ها و تفکرات شما استفاده کنم.
 وی در بحث نداشتن مشاور برای انجام کارهای خود گفت: اگر منتظر مشاور بودم مطمئن باشید هیچ کدام از این کارها انجام نمی گرفت چرا که آدم‌ها این قدر به هم حساس اند که نمی شود با آنها کار کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
چطور میشه که برا لنده پول نیست
بيكار سوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
درود بر سردار سازندگي با اينكه بهت رأي ندادم اما نميشه از خدمات و كارهاي عام المنفعه اي كه انجام دادي گذشت
خداقوت خسته نباشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
الناس عبد الدنیا
جای بسی تاسف است جای بسی شرمساری است که حزب الله اینقد ذلیل و بی مقدار شود که برای فردی که معلوم الحال است اینقدر خود را تحقیر کند.

البته خرش اینبار اگر از پل گذشت به ریش تک تکون میخنده.
تابناک مرد باش بزن
اکبری دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
طرفدارت نبودیم و مخالف فکرت بودیم ولی چون
صادقانه پیگیر مشکلات هستید و جناح بندی نمی
کنید والله اینبار به شما رای می دهم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
احتمالا به شماها هم توجه ویژه شده
همچی شده رانت و پول.رسانه ای که جرات نکند حرف مردم را انتشار دهد درش را گل بگیرند بهتر هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
درودبرشما ولی به آقای صمدی پوربگو خودت اولین کسی هستی که دنبال منافع شخصی هستی بزرگواری راخوردی حالانوبت عدل است
التماس تفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
در دور گذشته با شما بودیم اما چون صندی شد سخنرانت خداخافظ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
صمدی.. بازهم صمدی... وماادراک ماالصمدی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تو را بخدا بگو ارای اقای صمدی کجا هستند بابا ایشان پنجاه رای هم ندارد و خیلی ها بخاطر حضور ایشان ازش مخالف هستند
لیککی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
به قول آقای تاجگردون این برادران با یک سوت این و اون ور میشن آقای صمدی باهمین شیوه چندساله به این جماعت ابوموسی حکومت می کنه و عدل با همین شعارها و دروغها رفت مجلس فکر می کنه دوباره ملت خام دروغهای خودش و بزرگواری ساده لوح و حسن روحانی میشن
سرآسیاب یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
درود بر حاج هاشمی که در کارهای عام المنفعه بهتر از تمامی نمایندگان گذشته عمل کرد من بهش رای ندادم ولی ایندوره صددرصد ازش حمایت میکنم ..
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
حاج عدل این دوره محکم تر از دور قبل کمر همت به حمایت از عملکرد شما بسته ایم و ان شا الله پیروزیم
مردان بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
مردان بزرگ همیشه مخالفین زیادی دارندصمدی همیشه درانتخابات تاثیرگذاربوده تاکنون هرکس راحمایت کرده برنده انتخابات شد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
درود بر سردار عزیز که درد مردم را میدانی وتلاش در حل کردن می نمایی
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
توهم برا جیب حودنی نه برای خدا و نه برای مردم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
اینها دور گذشته با عدل بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درود بر سردارسازنگی و درود بر حاج صمدی و همه ی حامیان سردار.کیست که نداند مردشماره یک سیاست در بهمئی و تاثیرگذارترین فرد در انتخابات ادوار مختلف از ریاست جمهوری گرفته تا مراتب پایین تر ایشان اند
بهمئی
|
Canada
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تعدادی از این کامنتی ها کاملا سازمان یافته و از سر حسادت میباشد وگرنه بنده به عنوان یه اصلاحاتی که البته از این بعد قصد حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم به شخصه در جریان خدمات و کارهایی میباشم که شخص همین آقای حاج صمدی برای تعداد زیادی از اصلاحاتی ها و دیگر جریانات کرده میباشم از تبدیل وضعیت دوستان تا تقسیم پست ها در اداره آموزش و پرورش شهرستان و استان از همه طوایف البته پست ها را به هم طیف ها و از تمامی طوایف تقسیم کرده بود و با این حرف ها چیزی از شخصیت و‌بزرگی ایشان کاسته نخواهد شد و کاش دوستانی که این قدر ناشیانه و مغرضانه قلم میزنند یک نفر را در حد و اندازه ایشان در استان جایگزین میکردند که اسم بهمئی را برای استان زنده و نمایندگی کنند
بهمئی
|
Canada
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
من به عنوان یه اصلاح طلب در جریان خیلی از خدمات و زحماتی که آقای حاج صمدی در استان برای طیف های سیاسی از جمله اصلاحات و راست و‌چپ و از تمامی طوایف انجام داده هستم کاش میتوانستید کسی را از بهمئی در اندازه ایشان در استان جایگزین کنید و بالا ببرید نه اینکه اقدام به تخریب ایشان نمایید هر چند تخریب کسی و فردی در جامعه امروز نشان از بزرگی اون شخص دارد و چیزی از بزرگی ایشان کاسته نخواهد شد البته این کامنتی ها کار اصلاحات و‌دوستان ما نیست که کار خود اطرافیان و دوستان اصولگرای ایشان میباشد. افراد زیادی به واسطه ایشان از طوایف متفاوت سمت و پست چه در استان و چه شهرستان گرفتند و دوستان ایشان به روش ایشان و اسم نشان ایشان حسادت می ورزند به امید روزی که بتوانیم از بهمئی چندین نفر مثل حاج صمدی را رشد دهیم و‌در استان نام بهمئی را سربلند کنند به جای تخریب اقدام به رشد افراد کنیم وگرنه بهمئی همین خواهد ماند که هست ( حسادت چیز خوبی نیست با تخریب انسان مومن و خادم کسی بزرگ
نشد و‌هیچ بزرگی کوچک نشد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درود بر حاج صمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درود بر حاج صمدی
بابلی
|
Canada
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
در جواب دوست عزیزی که گفتند حاج صمدی ۵۰ رای نداره به ایشان اعلام کنم کمتر کسی به اندازه حاج صمدی و طائفه ای به اندازه سادات با بزرگان طوایف ایل بزرگ بهمئی نسبت نزدیک دارند از طائفه بابلی گرفته که دایی ایشان هستند تا سادات منیزوری و شاه حسینی و‌ بیژنی و ... در ضمن خانواده ایشان خودشان و برادران و خواهران ۶۰ رای دارند چه برسه به کسی که برا همین نماینده فعلی چندین جلسه از دیشموک تا دهدشت و‌چرام ... به واسطه تمام مدیران و معاونین آموزش و پرورش در تمامی مناطق و شهرستان ها زده است نیاز به گفتن نبود چرا هر انسان آگاهی میداند معاون پشتیبانی یه استان با ۱۳ منطقه و ۸ شهرستان اون هم در آموزش و‌پرورش که طیف وسیعی را در بر میگیرد طی چندین سال خدمت و مدیریت چه اندازه نفوذ در یه استان دارد
بابلی
|
Canada
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
در جواب دوست عزیزی که گفتند حاج صمدی ۵۰ رای نداره به ایشان اعلام کنم کمتر کسی به اندازه حاج صمدی و طائفه ای به اندازه سادات با بزرگان طوایف ایل بزرگ بهمئی نسبت نزدیک دارند از طائفه بابلی گرفته که دایی ایشان هستند تا سادات منیزوری و شاه حسینی و‌ بیژنی و ... در ضمن خانواده ایشان خودشان و برادران و خواهران ۶۰ رای دارند چه برسه به کسی که برا همین نماینده فعلی چندین جلسه از دیشموک تا دهدشت و‌چرام ... به واسطه تمام مدیران و معاونین آموزش و پرورش در تمامی مناطق و شهرستان ها زده است نیاز به گفتن نبود چرا هر انسان آگاهی میداند معاون پشتیبانی یه استان با ۱۳ منطقه و ۸ شهرستان اون هم در آموزش و‌پرورش که طیف وسیعی را در بر میگیرد طی چندین سال خدمت و مدیریت چه اندازه نفوذ در یه استان دارد
طایفه الخاص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درود بر مرد نامبر وان شهرستان بهمئی حاج صمدی /که از نخبگان و شایستگان ایل سترگ بهمئی هر کسی حمایت کرده پیروز بوده و انشالله این دور پیروز می شود
باولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
صمدی به تاریخ پیوسته است!!! دیگر وجود خارجی ندارد حرف و حرکات و رفتار او هیچ تاثیری ندارد.
باولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
واقعا آقای صمدی دیگه از نظام چه می خواهی؟ دانشی بناحق شما را تا معاونت اداره کل آموزش و پرورش ارتقا ء داد و حق بچه های بهمئی را پایمال کرد حالا دیگه بازنشسته شدید هنوز دنبال پست و کار هستی ؟ ,..........! اجازه دهید تا نیروهای جوان و بیکار شغلی پیدا کنند.
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
آقای هاشمی نسبت به نمایندگان قبل کهگیلویه انصافا بهتربودحتی قابل مقایسه نیست،،اما این دور رای نمی برد چون کسانیکه بزرگواری راآبروبر دند دورش جمع شدن باید مواظب باشد
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
سلام خودتان راخسته نکنیدکارعدل دیگه تمام شده است بنده خدارااذیت نکنید موحدپیروزواقعی انتخابات است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار