کد خبر: ۷۲۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 30 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پیش از ظهر امروز از نمایشگاه صنایع دستی یاسوج بازدید کرد.
ولی تیموری در این بازدید اظهار داشت: صنایع دستی ایرانی بهترین سوغات سفر است که می تواند به ایجاد اشتغال و درآمدزایی در کشور کمک کند.
معاون گردشگری کشور افزود: صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و ظرفیت خوبی برای اشتغال‌زایی دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز 80 غرفه صنایع دستی و 20 سیاه چادر عشایری در ورودی همه شهرهای استان برپا شده است.
‌‌محمود باقری با بیان اینکه  در کهگیلویه و بویراحمد 30 نوع صنایع دستی تولید می‌شود که مهم ترین آنها گلیم، جاجیم و چرم دوزی است، افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه‌ها تاثیر بسزایی در معرفی هنر دست هنرمندان استان دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به دنبال تولید همراه با اشتغال‌زایی در روستاهای استان هستیم که در این راستا در بسیاری از روستاها دوره‌های آموزش صنایع دستی برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار