کد خبر: ۷۳۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 31 March 2019
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خطرات و خسارت احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی به نسبت قوی جدید به استان به مردم ، مسافران و گردشگران نوروزی هشدار داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از امروز یک شنبه یک سامانه بارشی به نسبت قوی وارد استان می شود که در نتیجه آن بارندگی های گسترده در مناطق مختلف استان می شود.
بر اساس این اطلاعیه در بعضی ساعات در طی بارش آبگرفتگی، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در جاده های ارتباطی استان، کاهش دید افقی و همچنین وزش باد شدید و رعدوبرق و احتمال خسارت به تا سیسات پیش بینی می شود.
وحید محمدی‌تبار روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و احتمال بروز خسارات، دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های هشت گانه، واحدهای کشیک شبانه‌روزی خود را فعال کرده و در آماده باش کامل نگه دارند.
محمدی‌تبار با اشاره به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران کشور، تصریح کرد: اوج فعالیت این سیستم در کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه است که احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید افقی بالا خواهد بود.
وی ادامه داد: مسافران، گردشگران و ساکنان استان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها، تدابیر لازم را اتخاذ و حتی‌الامکان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند و از رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار