مسابقات فوتبال جام نوروزی شهدای موگرمون از توابع شهرستان لنده؛
در اختتامیه این مسابقات در یک اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر هدایای دریافتی از سوی تیم های(گرداب علیا، مله آبگاوان و تیم حامیان طبیعت`تیم اخلاق)به ۳ بیمار صعب العلاج منطقه موگرمون اهدا گردید. با این اقدام جوانان منطقه موگرمون میشود این روز را روز برد اخلاق برای همه جوانان این منطقه نام گذاری کرد.
کد خبر: ۷۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ 31 March 2019

با حضور فرماندار شهرستان لنده و روسای ادارات آموزش وپرورش، هلال احمر، اداره گاز، تبلیغات اسلامی و ورزش جوانان اختتامیه مسابقات فوتبال یادواره شهدای منطقه موگرمون برگزار شد.

اختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ شریعتی رئیس شورای شهرستان لنده و عضو شورای بخش موگرمون در حاشیه اختتامیه مسابقات نوروزی یادواره شهدای گرانقدر منطقه موگرمون گفت؛ این مسابقات با استقبال گسترده جوانان روبرو شده است و حضور ۱۴ تیم نشان دهنده این موضوع است.

وی گفت: مسابقات فوتبال جام نوروزی امسال منطقه موگرمون با حمایت بنیاد علوی، اداره ورزش وجوانان شهرستان و همراهی و همکاری فرماندار شهرستان،بخشدار بخش موگرمون از دوم فروردین شروع شد و امروز شاهد اختتامیه این مسابقات هستیم.

شریعتی بیاد داشت: برگزاری چنین مسابقاتی در روستاها باعث ایجاد شور و نشاط در جوانان روستایی میشود و ما برنامه داریم در آینده این کار انجام بگیرد.

وی به کمبود زیر ساخت های ورزش این منطقه اشاره و در این راستا گفت؛ احداث زمین چمن مصنوعی در برنامه کاری بنیاد علوی و اداره ورزش وجوانان است که انتظار داریم با توجه به اینکه هیچ فضای ورزشی در منطقه موگرمون وجود ندارد این پروژه هر چه سریعتر جهت کمک به جوانان این منطقه عملیاتی شود .

در مراسم اختتامیه جام نوروزی یادواره شهدای منطقه موگرمون همچنین فاضلی رئیس اداره ورزش و جوان لنده گفت؛ در نوروز امسال در ۳ منطقه موگرمون، قیام، وبرمل با حضور پرشور جوانان مسابقات مختلفی برگزار شد.

فاضلی در خصوص حمایت اداره ورزش وجوانان از مسابقات نوروزی مناطق روستایی در این شهرستان خاطرنشان کرد؛ اداره ورزش وجوانان
با هیات های برگزاری هر سه منطقه همکاری و تعدادی از جوایز تیم های برتر این دوره را متقبل نمود.

ایشان به کمبود زیر ساخت های ورزشی دو منطقه موگرمون و قیام اشاره و دراین راستا گفت؛ هر دو منطقه موگرمون و قیام جز مناطقی هستند که توسعه ورزش آنان در دستور کار است و با مشارکت اداره ورزش وجوانان و بنیاد علوی دو زمین چمن مصنوعی در این مناطق در نیمه اول سال اجرایی میشود.
گفتنی است با حمایت بنیاد علوی و اداره ورزش در پایان مسابقات یادواره شهدای منطقه موگرمون از تیم های برتر تجلیل صورت گرفت.

درمسابقات نوروزی یادواره شهدای منطقه موگرمون تیم گرداب علیا مقام اول ، تیم مله آبگاوان مقام دوم و تیم شهیدان دهقان مقام سوم رو بدست آوردند.
در اختتامیه این مسابقات در یک اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر هدایای دریافتی از سوی تیم های(گرداب علیا، مله آبگاوان و تیم حامیان طبیعت تیم اخلاق)به ۳ بیمار صعب العلاج منطقه موگرمون اهدا گردید. با این اقدام جوانان منطقه موگرمون میشود این روز را روز برد اخلاق برای همه جوانان این منطقه نام گذاری کرد.

اختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویراختتامیه یک دوره مسابقات فوتبال و روزی که جوانان  منطقه موگرمون اخلاق را بردند+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار