امام جمعه کبگیان:
وحدانی‌فر : همان‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند ولی با لابی‌گری اجازه یک دلار کمک جهانی به جمهوری اسلامی را ندادند اما باز هم رو سیاهی به زغال ماند و همایش وحدت ملی (دولت و ملت) آنان را مایوس کرد.
کد خبر: ۷۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 05 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از چیتاب حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 16 فروردین 1397 بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به اتمام ماه رجب و شروع ماه شعبان گفت: پیغمبر می‌فرماید رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است پس خدا رحمت کند کسی را که مرا در این ماه کمک کند و فرصت خوبی برای جبران روزه‌های قضا و دادن صدقه است.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به جلسه مقام معظم رهبری با دستگاه‌های خدمات‌رسان در 13 فروردین درباره بحران سیل گفت: لزوم برنامه ریزی و توجه به صدمات روحی سیل زدگان و توجه به زندگی از دست رفته مردم از مهمترین نکات برجسته و محور توجهات دستگاه‌های ذیربط است.
 
در سیل اخیر روسیاهی به زغال ماند

وحدانی‌فر با اشاره به کمک‌رسانی مردمی در بحران سیل اخیر تصریح کرد: روحیه ایثار مردم ایران در چنین وضعیت‌هایی همیشه جالب توجه بوده است.

وی با اشاره به تلاش دولتمردان خاصه رسته‌های نظامی (سپاه، ارتش و نیروی انتظامی) در سیل اخیر گفت: حضور فرماندهان نظامی بدون در نظر گرفتن موقعیت‌ها در هیچ جای دنیا وجود ندارد و دشمن را مایوس و ناامید کرده است.

خطیب جمعه کبگیان افزود: در کنار این جانفشانی، برخی معاندین انقلاب و وابستگان به طاغوت با حمایت رسانه‌های غربی اظهار نظر به ضعف مدیریت بحران جمهوری اسلامی در سیل اخیر کردند اما همگان اتحاد دولت و ملت ما را دیدند.

وی بیان کرد: این‌هایی که نمی‌توانند در یک جزیره کوچک (پورتوریکو) بعد از سه ماه برق را وصل کنند با رسانه‌های بوق به دستشان به تخریب وحدت مردم و دولت در جمهوری اسلامی می‌پردازند.

وحدانی‌فر ادامه داد: همان‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند ولی با لابی‌گری اجازه یک دلار کمک جهانی به جمهوری اسلامی را ندادند اما باز هم رو سیاهی به زغال ماند و همایش وحدت ملی (دولت و ملت) آنان را مایوس کرد.

وی خاطرنشان کرد: معاندین نظام و قبله آمالشان در آمریکا درس شهامت و نوع دوستی را از آن پاسدار ایثارگری یاد بگیرند که در خدمت به همنوعش چندین روز است از خانواده‌اش خبری ندارد و یا از امیر ارتشی درس بگیرند که بدون توجه به موقعیت شغلی با کندن لباس مقدس سربازی تا گلو در گل و لای مشغول کمک به سیل زدگان است.

وی با اشاره به روحیه بالای رسته های نظامی خاصه پاسداران در این حوادث بیان کرد: اینان کسانی هستند که علی‌رغم همه انگیزه‌ها و امیال دنیوی با پوشیدن لباس تقوا و غیرت و شجاعت به استقبال معنویات رفته‌اند و در خدمت به خلق از جان دادن هم ابایی ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار