کد خبر: ۷۳۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 06 April 2019
4نفر با گاز منواکسید کربن مسموم شدند که 1نفر جان باخت و 3 نفر با تلاش تکنسینهای اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از مسمومیت 4 نفر با گاز منواکسید کربن و نجات جان 3نفر از مسمومین از مرگ حتمی با تلاش تکنسینهای اورژانس 115 در شهر مادوان خبر داد.
جلال پوران فرد بابیان اینکه این اتفاق در ساعت 20 و 59 دقیقه امروز جمعه 16 فروردین 98 در شهر مادوان به اورژانس 115 گزارش شد، افزود: خوشبختانه با تلاش تکنسینهای اورژانس 3 نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و1 نفر نیز قبل از رسیدن کد متاسفانه جان باخته بود.
مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد : هر 3 مسموم گاز منواکسیدکربن که حدود 22 الی 24 سال بود با وضعیت بدحال تحویل بیمارستان امام سجاد ع شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بلافاصله با اعلام این خبر 2 آمبولانس از منطقه 1و2 شهری یاسوج به محل اعزام شد افزود : 1 نفر از مسمومین قبل از رسیدن تکنسینها هیچ گونه علایم حیاتی نداشت ولی سه مسمومین جوان دیگر با تلاش سریع و به موقع تکنسینهای اورژانس در باز کردن راه هوایی و اقدامات سریع پزشکی از جمله اکسیژن درمانی از مرگ حتمی نجات پیدا کردندو به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.
وی افزود : این ۴ جوان در در منزلی در مادوان علیا در خواب بودند که دچار چنین مشکلی شده بودند و به محضی دیدن این افراد با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار