کد خبر: ۷۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 06 April 2019
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد اقدامات انجام شده در حوزه دادسرا در خصوص تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.                                                                                                                               به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی دادسرا در ایام نوروز گفت: با راه اندازی گشت‌های ویژه از تخریب، تصرف اراضی ملی و ریشه کنی گیاهان مرتعی در استان جلوگیری بعمل آمده است.

وی گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در ایام تعطیلات دستورات لازم به اداره کل جهاد کشاورزی و امور اراضی استان داده شده است.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: در راستای ایجاد محیط آرام جهت گردشگران و مسافران نوروزی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نظارت ویژه‌ای بر اماکن تاریخی و تفریحی استان داشته است.

دادستان یاسوج افزود: دستور قضایی به اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی جهت اعمال نظارت دقیق بر اغدیه فروشی‌ها و رستوران‌های و سایر مراکز توزیع غذا درون شهری و برون شهری در سطح استان جهت ارایه تغذیه سالم به مردم و مسافران نوروزی داده شد که دراین ایام هیچ گونه تخلفی دراین رابطه گزارش نشده است.

کرمی با اشاره به مراقبت کامل‌تر در سطح استان در راستای جلوگیری از سرقت منازل و سایر اماکن در ایام تعطیلات گفت: دستورات لازم به فرماندهی انتظامی استان جهت ایجاد گشت‌های ویژه صادر شده بود و همچنین جهت پیشگیری از وقوع جرم نظارت دقیق‌تر برمراکز اقامتی اعم از مسافرخانه ها، هتل‌ها و خانه‌های مسافر مردمی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل جلسه نظارت بر بازار و پای کار بودن ادارات ذیربط در ایام نوروز خبرداد گفت: دراین راستا نماینده ویژه دادستانی در امور بازار مخصوص ایام تعطیل تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار