جانشین فرماندهی انتظامي استان از دستگیری دو سارق حرفه ای حوضچه های مخابراتی با اعتراف به 53 فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 06 April 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" با اعلام این خبر اظهار داشت: درپي دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت حوضچه های مخابراتی در شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات فني و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و هدفمند، 2 سارق حرفه اي را حین سرقت حوضچه های مخابراتی شناسايي و به راننده خودروی وانت بار حامل این سارقان دستور توقف دادند.

مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات مأموران از محل متواری که پس از طی مسافتی و پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودرو متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت:متهمان در تحقيقات فني و تخصصي به53 فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسرقه از جمله 200 کیلو سیم و کابل برق، 8 عدد باطری خودرو، 10عدد قالب فلزی ساختمان،72  عدد شمع فلزی 3 عدد کنتور و 50 عدد  شیر آلات ، 1 عدد درب فلزی، 4 عدد پل فلزی،  10عدد تیر فلزی برق، 100 عدد خاموت و 1 عدد تابلوی فلزی کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال مسرقه را بیش از 500 میلیون ریال اعلام کردند بیان داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.
 
بیشتر بخوانید
 
 

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پايان ضمن قدرداني از تعامل مردم با پليس بر همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکيد کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير قانوني مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاري ها اقدام شود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سپاس
علی بخش تاج ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
باسلام حضور نیروهای امنیتی نظانی
اگر اتبارهای ضایعاتی وکوره های ریخته گری وذوب فلزات را متعهد به عدم خرید سیم برق ووسایل مشکوک سرقتی کنند جلوی سرقتها خود به خود گرفته میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار