مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش‌های اخیر در استان 486 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد دچار خسارت ناشی از سیل شده‌اند.
کد خبر: ۷۳۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 06 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان و جمعی از امدادگران از خانواده‌های مددجویان سیل‌زده در روستاهای بخش ممبی و دیشموک استان بازدید کرد.  
قباد مبشری در حاشیه بازدید از خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل ، گفت: در بارش‌های اخیر در استان 486 خانوار از مددجویان گرفتار سیل شده و خسارت‌هایی به آنان وارده شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای پات پات و منیزور واقع در بخش ممبی بازدید و به‌صورت حضوری با 40 خانواده تحت حمایت در این روستاها دیدار کرد.
وی در این بازدید وضعیت معیشت، مسکن و طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بعد از سیل اخیر را بررسی و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده‌های مددجو قرار گرفت.
مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان نهادی انقلابی در حمایت از محرومان و مستضعفان همیشه و در همه حال در کنار جامعه هدف خود است، گفت: منازل مددجویانی که پس از بارش‌های باران و سیل اخیر دچار خسارت شدند که پس از بررسی دستورات لازم در خصوص ترمیم و بازسازی این منازل صادر می‌شود.
در ادامه این بازدیدها، مدیرکل کمیته امداد از مناطق بسیار محروم و مرزی استان در بخش دیشموک روستاهای سیل‌زده و گرفتار در پشت رودخانه بزرگ گندمکار  ازجمله پای پره، رودسمه، بهاره و سرسور،  بازدید چهره به چهره داشته و مشکلات و محرومیت‌های مددجویان این مناطق را بررسی و ارزیابی کردند.
مبشری تأکید کرد: ارائه خدمات امداد به‌ویژه احداث مسکن، وام قرض‌الحسنه و تسهیلات اشتغال به مددجویان و مردم مناطق محروم و سیل‌زده استان در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد.
شایسته ذکر است در این بازدیدها بین تمامی خانوارهای مددجویان سبدهای غذایی توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار