کد خبر: ۷۳۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 06 April 2019
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد استقرار سامانه یکپارچه بهداشت در استان را یک اولویت دانست و گفت: زیرساخت‌ها برای اجرای کامل این برنامه در استان فراهم نیست.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، اورنگ ایلامی ظهر امروز در نشست با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استقرار سامانه سیب(سامانه یکپارچه بهداشت) مورد تاکید وزیر بهداشت بوده که البته با توجه به ضعیف بودن زیرساخت‌های مخابراتی در استان اجرای این برنامه با مشکلاتی روبه‌رو است.
وی با بیان اینکه  برخی روستاهای سخت‌گذر استان فاقد اینترنت هستند، عنوان کرد: همچنین پراکندگی روستاها بالا بوده و بسیاری از یک هزار و 700 روستای استان زیر 20 خانوار است.

ایلامی یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های مجموعه در سال 98 را تلاش برای تحقق شعار سال در حد توان و اختیارات قانونی دانست و افزود: توجه به نیروی انسانی از جمله مهمترین سیاست‌های وزارت بهداشت در سال 98 بوده که به تبع وزارتخانه در دستور کار استان‌ها نیز باید قرار بگیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در سال‌های اخیر سیاست وزارتخانه توسعه‌ای بوده به گونه‌ای که 30 هزار تخت در کشور به تخت‌های بیمارستانی اضافه شد.
 ایلامی با تاکید بر اینکه افزایش رفاه نسبی و پرداخت مطالبات کارکنان به جد در سال پیش رو در دستور کار است، ادامه داد: استقرار سامانه سیب نیز به عنوان یک سیاست باید اجرایی شود هر چند زیرساخت‌ها در استان به طور کامل فراهم نیست.
وی نگه‌داشت منابع موجود اعم از فیزیکی و تجهیزات را ضروری دانست و ادامه داد: رضایتمندی کارکنان به عنوان یک اولویت در دستور کار معاونت‌ها باشد و مطالبات معوقه دغدغه اصلی پرسنل است و باید در این زمینه فکری کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم پایان سال 97 برای بازنشستگان 12 میلیارد تومان اعتبار بگیریم.
ایلامی با اشاره به اینکه امسال تعرفه‌های پزشکی 8 درصد افزایش می‌یابد که این افزایش با توجه به تورم موجود ناچیز است، گفت: برای ارتقای وضعیت کیفی آموزش و رفاه دانشجویان برنامه ریزی مدون و پیگیری مستمر داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تراز مالی این دانشگاه 30 میلیارد تومان منفی بوده که البته زمان تحویل دانشگاه این مبلغ 80 میلیارد تومان بوده است.
ایلامی با تاکید بر اینکه مدیریت در شرایطی بحرانی هنر است، افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و محدودیت‌های اعتباری در کشور توانستیم پروژه‌های بزرگ درمانی را سال گذشته افتتاح کنیم.
وی ارتقای کیفی آموزش را خواستار شد و بیان کرد: در زمینه پژوهش از رتبه 43 به 26 رسیدیم که در این زمینه شاهد ارتقای 17 پله‌ای هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار