مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از 236 هزار مسافر به ایستگاه‌های جوانان هلال احمر استان یزد در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 07 April 2019

دکتر «محسن حرازی زاده» در اين باره افزود: بر این اساس 16 هزار و 840 مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه‌های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداختند و 42 هزار و 459 کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

وي ادامه داد: در طول اجرای اين طرح، 9 هزار و 535 نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند.

اين مسئول بیان كرد: با حضور بیش از هزار نفر - روز در 23 پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبليغی، فرهنگی و راهنمایی از جمله 114 هزار و 357 محصول ترویجی و اطلاع رسانی، 53 هزار و 96 محصول انگیزشی و 61 هزار و 190 محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.

حرازی زاده ادامه داد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستانها به بیش از پنج هزار و 735 نفر خدمات رسانی شد.

مدير عامل هلال احمر استان در پایان نيز گفت: کمپین بهرفت نیز توسط یقه آبی‌های همیار جوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت به نحوي كه بیش از 50 هزار نفر میثاق‌نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه‌های هلال احمر امضاء كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار