هر چند خوشبختانه همین حالا بالای هزار نفر نیرو در این پروژه ها مشغول کارند. بیایم حسادت ها – تنگ نظری ها و خط بازی ها را کنار بگذاریم تا این منطقه را از محرومیت نجات دهیم.
کد خبر: ۷۳۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 07 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

« وقت آن رسیده از خواب بیدار شویم »

چرا بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استان ما بخصوص شهرستانهای کهگیلویه بزرگ هنوز محرومند؟
 پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفره ای گسترده شد تا هر استان و منطقه بر مبنای بضاعت فکری و توانمندی نیروهای نخبه اش از موهبت این خوان گسترده شده برای آبادانی و رفع محرومیت منطقه خود استفاده کند.
 اگر علت محرومیت ما را در این چهل سال مقصر کردن حاکمیت و مسئولین رده بالا بدانیم شاید منصفانه نباشد هرچند قرار بود و هست که در حکومتی به نام اسلام توزیع امکانات و ثروت ملی باید عادلانه باشد اما بیشتر تقصیر و قصور در این مورد خود ما و نخبگان ما هستند.
توجه بفرمایید استان یزد یا استان کرمان که در منطقه ای کویری و خشک قراردارند دارای تمام امکانات زیر ساختی هستند و چندین کارخانه بزرگ در استان کرمان و یزد وجود دارد که شاید نیروی بیکار کمتری در این استان ها دیده شود .
تحقیقا نیروهای تحصیل کرده و نخبگان و سیاسیون این استان ها باعث پیشرفت و ساختن زیر ساختهای استانشان شده اند.
اما در منطقه ما یک کارخانه یا پروژه ای که حدود صد نفر مشغول کار شود یا تاسیس نشد یا به ثمر نرسید چرا؟
برای اینکه ما گرفتار روزمرگی و خط و خط بازی و تخریب همدیگر شدیم و هیچ کس از سیاسیون و نخبگان ما تفکر توسعه ای نداشته اند به همین خاطر به جای زیر ساخت ها گرفتار مسائل و مشکلات روزمرگی بودیم مقصر این وضعیت هم فرد خاصی نیست بلکه همه ما مقصریم.
ضمن تشکر از زحمات نمایندگان گذشته و مسئولینی که خدماتی انجام داده اند در این دوره نمایندگی با توجه به وضعیت بحرانی اقتصاد مملکت و تحریم های ظالمانه، کارهای زیر ساختی خوبی شروع شد که امیدواریم همه نیروها دست در دست هم بگذارند تا این کارهای بزرگ و پروژه های ارزشمند به ثمر برسند و اگر منصفانه قضاوت کنیم آقای هاشمی پور نماینده محترم یک امتیازی برای منطقه دارد که کمتر کسی به این مقوله توجه داشته و آن توجه خاص به توسعه و کارهای زیر ساختی منطقه می باشد .
با همه اشکالاتی که ممکن است وجود داشته باشد امتیاز بزرگ و منحصر به فردی برای این منطقه هست که امیدواریم همه نخبگان و سیاسیون و تحصیل کرده ها با هم همکاری کنند تا این پروژه های بزرگ به ثمر برسند تا با تلاش و جدیت جناب آقای هاشمی پور، این منطقه نیز مانند سایر استان ها بوسیله این پروژه ها از محرومیت نجات پیدا کند و این همه نیروهای بیکار در این منطقه مشغول شوند .
هر چند خوشبختانه همین حالا بالای هزار نفر نیرو در این پروژه ها مشغول کارند.
بیایم حسادت ها – تنگ نظری ها و خط بازی ها را کنار بگذاریم تا این منطقه را از محرومیت نجات دهیم.
اگر بعضی ها از این پروژه ها اطلاع ندارند یا نمی خواهند این کارهای بزرگ را ببینند وجدان خود را قاضی قرار دهند و منصفانه با کمی تحقیق و جستجو به عظمت و بزرگی این کارها و پروژه ها خواهند رسید . این خدمات زیر ساختی بزرگ اقتصادی، عمرانی و فرهنگی نتیجه تلاش و کوشش شبانه روزی نماینده محترم می باشد که برای به ثمر نشستن و تکمیل شدن نیاز به همکاری و حمایت همه مردم بخصوص سیاسیون ، نخبگان و تحصیل کردگان دارد . لازم است به خاطر نجات فرزندانمان ، از این همه لج بازی و خط بازی ، تخریب همدیگر دست برداریم و کسانی که آمادگی و آگاهی خدمت کردن را دارند حمایت کنیم تافرزندانمان همانند خودمان در محرومیت نسوزند .
با آرزوی موفقیت و نیل به این هدف
با احترام         
دهدشت
سید حسن دانشی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Norway
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
شما که تو دفتر حاج آقا بودی اینو میگی بقیه چی بگن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اگر من هم توجهاتی مثلا توجهاتی میشد اینجور شاهانامه نویسی میکردم. بسوزد لامذهب را.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
فقط شعار . از خودت شروع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
ماشاالله سید خوب ازسردارحمایت میکنی ولی ازروزی که اومدنه یک پل یانه یک جاده تحویل مردم نداد
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
ايشون و امثال اين تا تونستند از موحد استفاده كردن
حالا........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار