دیدار شورای اداری شهرستان لنده با امام جمعه به مناسبت آغاز سال نو؛
فرماندار لنده گفت؛به کمک بنیاد علوی تعداد زیادی از علاقه مندان به کار آفرینی در ماه های گذشته به بانک سینا در راستای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شدند که با اجرایی کردن این طرح ها “تغییر” و ” تحول” عظیمی در اشتغال شهرستان ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 08 April 2019

به مناسبت آغاز سال جدید اعضای شورای اداری شهرستان لنده در دیدار با امام جمعه این شهرستان پیرامون مهمترین اقدامات سال ۹۸ بحث و گفتگو کردند.

تابناک کهگیلویه و بویراحمد-کریمی نژاد فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال تحویل و نام گذاری سال بعنوان “رونق تولید” را چراغ راه مدیران اجرایی شهرستان دانست و افزود:امیدواریم با هماهنگی و تلاش مسئولین و همدلی مردم ، شاهد خدمات شایسته تری در راستای بهره مندی بیشتر مردم شهرستان از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

تحول در لنده با  اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی/ احداث مرکز بستر درمانی، پل موگرمون ومدارس شهری و روستایی با مشارکت بنیاد علویفرماندار لنده با اشاره به آمادگی ستاد خدمات سفر شهرستان لنده در ایام نوروز گفت: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی از رويكرد اصلي اين ستاد بود و خوشبختانه با بضاعتی که داشتیم توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال شاهد نوروز پر بارشی بودیم و با توجه به هشدارهای داده شده و نفوذ سامانه بارشی به شهرستان ضمن تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران، کلیه عوامل بحران با آمادگی کامل در منطقه حضور داشتند که خوشبختانه با اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم با خسارات جدی مواجه نشدیم.

فرماندار لنده درخصوص کمک رسانی به مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب گفت:ما در هر نقطه از این کشور پهناور که زندگی کنیم همه ایرانی هستیم .در چنین مواقعی باید به کمک هم بیایم و در این راستا برنامه داریم با همکاری مردم و مسئولین ترتیبی اتخاذ تا کمک های نقدی و غیره نقدی از منطقه به مناطق سیل زده ارسال شود .

کریمی نژاد در این بخش از سخنان خود خطاب به مسئولین شهرستان گفت؛ استفاده از واژه های چون لنده ی محروم و مظلوم را کنار بگذارید که این شهرستان اگر از ظرفیت هایش استفاده شود نه محروم است و نه مظلوم.ظرفیت های عظیم کشاورزی، گردشگری، دام، صنعت ومعدن، هنر و فرهنگ و بالاتر از همه این موارد نیروی انسانی مستعد است که باید از آنها استفاده شود.

وی گفت؛ امروز ما مشکل مالی نداریم و در هر حوزه ای که ایده ای نو با اولویت اشتغالزایی ارائه شود بنیاد علوی حمایت میکند. ولذا برای بهره بردن از ظرفیت های این منطقه خلاقیت نیاز است. امروز مدیران به کمک بنیاد علوی در هر حوزه ای که میدانید ظرفیتی وجود دارد وارد میدان شوید آن وقت است که می بینیم در لنده ای که آن را محروم میخوانید میشود جمعیتی چندین برابر جای داد.

وی به برخی از پروژه های مهم اشاره و در این راستا گفت؛ پل تراب بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای این پروژه اعتباری قریب به ۷ میلیارد تومان در سال گذشته در نظر گرفته شده بود که ۴ میلیارد تخصیص و در حال حاضر این پروژه فعال است و پیش بینی میشود پروژه پل تراب که نقش مهمی در خروج از بن بست جاده ای دارد تا بهمن ماه به بهره برداری برسد.

ایشان به موفقیت این شهرستان در سال ۹۷ و جذب اعتبارات اشتغالزایی اشاره و دراین باره نیز گفت؛ پیرو اعلام رسمی سامانه کارا شهرستان لنده از شهرستان های موفق و برتر در جذب اعتبارات اشتغالزایی سال ۹۷ بود.

وی افزود؛ چندین طرح بزرگ در حوزه دام و طیور در ماه های گذشته افتتاح و شروع بکار کردند و چندین طرح دیگر در ماه های آینده اجرایی خواهند شد که با تکمیل این طرح ها ضمن کم کردن نرخ بیکاری در شهرستان شاهد تولیدات چندین برابری در حوزه های مختلف خواهیم بود.

فرماندار این شهرستان خاطر نشان کرد؛ به کمک بنیاد علوی تعداد زیادی از علاقه مندان به کار آفرینی در ماه های گذشته به بانک سینا در راستای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شدند که با اجرایی کردن این طرح ها “تغییر” و ” تحول” عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان ایجاد خواهد شد‌.

فرماندار لنده در پایان سخنان خود گفت؛اولویت های اشتغال و توسعه زیر ساخت های عمرانی و بهداشتی با همکاری و همراهی بنیاد علوی در دست اقدام است که در کنار مباحث اشتغالزایی که اشاره شد باید گفت در آینده ای نزدیک شاهد احداث مرکز بستر درمانی، پل موگرمون و مرکز توانبخشی و ساخت چندین مدرسه در شهر و روستاها خواهیم بود. مواردی که با احداث و اجرایی شدن هر کدام کمک بزرگی به شهرستان خواهد شد.

تحول در لنده با  اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی/ احداث مرکز بستر درمانی، پل موگرمون ومدارس شهری و روستایی با مشارکت بنیاد علوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار