کد خبر: ۷۳۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ 09 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر  شعب بانک کشاورزی استان با اشاره به شرایط ویژه بانک کشاورزی استان برای کشاورزان دارای معوقات بانکی گفت: کشاورزانی که در پرداخت اقساط خود دچار مشکل شده اند با پرداخت 20  درصد از بدهی خود می توانند از 1 تا 5سال معوقات خود را تقسیط نمایند .
 
خبر بانک کشاورزی استان برای کشاورزان دارای معوقات

فرح بخش افزود: بانک کشاورزی استان در حال حاضر 2000 میلیارد ریال مطالبات معوق دارد که اگر این  مبلغ وصول شود، 1800 میلیارد ریال تسهیلات دیگر نیز می توانیم پرداخت نماییم و پرداخت تسهیلات این بانک به حدود 8000میلیارد ریال خواهد رسید که به نوبه خود اثر شگرفی در بخش کشاورزی استان و رونق تولیدات کشاورزی خواهد داشت.
فرح بخش گفت : مجموع تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی 6449 میلیارد ریال بوده که 2310 میلیارد ریال از محل وجوه و 4139 میلیارد از منابع داخلی تامین شده است و تعداد 21127 کشاورز از این تسهیلات بهره مند گردیده اند . فرح بخش با بیان اینکه بانک کشاورزی بیشترین پرداخت را در زمینه اشتغال روستایی داشته است، عنوان کرد: بیش از 1038 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی توسط این بانک پرداخت شده است ، به طوری که بانک کشاورزی با جذب بیش از 80 درصد اعتبار اشتغال روستایی رتبه اول را در استان در این زمینه دارد .
 گزارش : ربیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار