کد خبر: ۷۳۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 09 April 2019
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری نسبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که پرونده‌ها را ناقص ارسال می‌نمایند تذکر داده و در صورت تکرار، از این دفاتر سلب امتیاز می‌شود.                                                                                                                                                                                             
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست کمیته‌ رفع اطاله‌ دادرسی در دادگستری این استان اظهار داشت: معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری نسبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که پرونده‌ها را ناقص ارسال می‌نمایند تذکر داده و در صورت تکرار، از این دفاتر سلب امتیاز می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به ۲۰۰ پرونده در برخی شعب دادگاه تجدید نظر استان از عملکرد بسیار خوب این بخش است.

این مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گام دوم انقلاب را با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم یادآوری و تصریح کرد: عملکردی جهادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی با دقت در اتقان آراء و تسریع در مختومه نمودن پرونده‌های مسن لازم است.
 
در ادامه این نشست صادقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تسریع و بهبود در ارائه خدمات الکترونیک قضایی و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات در استان، ۹۰ درصد از حوزه‌های قضایی استان بر بستر فیبر نوری قرار دارد.

وی افزود: با توجه به بارش‌های خسارتی در استان، بحمداله هیچ موردی از وارد شدن خسارت به زیر ساخت شبکه دادگستری، گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار