کد خبر: ۷۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 09 April 2019

پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده به همت اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد از روز دوشنبه، 19فروردین ماه 98 ایجاد و راه اندازی شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا با هدف کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، خبرنگاران و فعالان رسانه های این استان، با همکاری هلال احمر، در یک اقدام بشر دوستانه ایستگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی را راه اندازی کردند .

مکان ایستگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به سیل زدگان واقع در میدان شهدای نیروی انتظامی(فلکه ساعت) شهر یاسوج است که تا روز پنجشنبه، 22 فروردین ماه از ساعت 8 صبح تا 20شب فعالیت می کند .

خبرنگاران رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل نوروز امسال از مردم نوع دوست استان جهت اهدای کمک های خود به هموطنان سیل زده دعوت بعمل می آورد .

به گزارش ایسنا، پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به همت خبرنگاران رسانه و مطبوعات استان و با همکاری و نظارت هلال احمر در میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج راه اندازی شده است.

یادآور می شود که پیش از این برای مناطق زلزله زده کرمانشاه پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به همت خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار